Mia71 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Hjelp! RD 11 testet jeg positiv, mens idag (RD 13) kommer rosa tynn væske på papiret, og redd det er starten på mens - det starter jo alltid sånn. Første tanke er å ta ny test asap, men tar kanskje et par dager før den evt viser "ikke gravid", så det er kanskje ingen vits??? Jovisst, kan jo fremdeles gå bra med på tenker jeg kun faen, faen, faen:-(
lilleta Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 hei Mia 71! Hold ut! Dette er sikkert crinonens verk. Har lest om flere her inne som har fått svakt m blod på papiret uten at det er kommet noen mens... Krysser alt jeg har for deg!!!
Saline Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Hold motet oppe Mia71, det kan være Crinonen. Fikk du satt inn ett eller to egg? Jeg har også lest at dersom man har satt inn to egg kan man få en svak blødning dersom det ene faller fra. Jeg krysser fingrene for deg. Oppmuntringsklem :-)
Mia71 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2009 Takk begge to!! Ja, håper ennå, men frynsete nerver. Satte inn to...Åh, det er ubeskrivelig å ha dette forumet som støtte! Helt rått at alle damene her inn heier på hverandre uansett eget resultat og hvor man er i prosessen. Åssen går det med dere to? Håper dere er flinkere enn meg til å holde dette på avstand til den store D-dagen:-)
lilleta Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Jeg var nok ikke så flink at jeg ventet på d-dagen jeg heller:) Testet positiv rd 10 og 11, og må bare innrømme at jeg er frynsete av skrekk for at dette ikke skal gå bra. Men tenker som så at dersom mensen ikke kommer for fullt er jeg gravid:)
MK73 Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Dessuten er det ikke uvanlig å ha litt blødning rundt den tida man vanligvis skulle ha hatt mensen. Inntil du har fått full menstruasjonsblødning over flere dager er du fortsatt gravid! Lykke til.
Mia71 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2009 Full mens idag, selv om test viser Gravid imorges (testdag). Sykehuset mente at jeg mest sannsynlig ikke var gravid, men det tar en uke før hormonet synker til under 25 og testen vil vise negativt. Får vel innstille meg på at dette gikk i dass og ny runde, men kjipt å ikke vite før om 7 dager, for man bygger jo opp et håp uansett... Tusen takk for oppmuntringer uansett!! Krysser fingre for dere:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå