Gå til innhold

Simo Kombivogn?? Hva er din mening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om å bytte min sportsvogn(som jeg ikke er noe spes fornøyd med) i ei Simo Kombivogn 2007mod.

Men er dette ei grei vogn? Ser det er Norges mest solgt osv, med hva mener du? Er den veldig tung??

Er jo altfor tidlig ute med tanke på å kjøpe bagvogn (10uker på vei) men vist jeg bytter nå, blir jeg jo samtidig kvitt ei vogn jeg ikke er så veldi gla i. Og har uansett lyst å bare kjøpe ei billig trille til jentungen, da vi sjeldent bruker vogn nå....

Trenger mange erfaringer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og ELSKER den. Den er tung som et rullende krigsskip, men helt fantastisk på alle andre måter; stor, lun, stødig, kjempegod å trille, solid, tåler alt vær.. Elsker den :-)

Kommer til å beholde min i tilfelle jeg får med meg mannen på et barn til ;-)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd, den er stødig, lett å trille, høy (praktisk over brøytekanter, på skogsveier osv), stor plass til varer under, lun inni, god plass for barnet osv osv. Jeg ville ikke hatt noen annen vogn! Har hatt Simo til alle mine fire barn.

Men den er tung å løfte og tar stor plass i bilen, så nå som jenta er 2 år og vi bare bruker vogn på langturer og dagsturer (til f.eks dyreparken) har vi en mindre og lettere vogn.

Skrevet

De er fine å se på, men jeg synes de er håpløse å trille! Iallefall når de har blitt brukt en stund. De blir liksom så myke i "fjæringene" at du omtrent må dytte håndtaket ned til knærne for å få vogna over fortauskanten...

Da liker jeg Emmaljunga sin duovogn mye bedre. Den er stivere, og er dermed lettere å håndtere...

Skrevet

elsker den .har simo kombi 2007 modell. ville ikke hatt noe annet. minuset er at den er tung å tar litt plass i bilen. meeeen, det veier opp for alt det andre. den er fantastisk, så godt å trille med, romslig og den er høy. dette er konge over alle vogner mener i allefall jeg=)

Skrevet

Ser du har termin i desember, da er simo kombi perfekt!

Hadde det da sønnen min ble født i januar, var kjempekald den vinteren, men i simo bagen får du plass til alt!

Passer fint med pose/voksi oppi bagen frem til ca 6 mnd og det vil du jo trenge.

Og så er det fantastisk god plass under, vi har ikke bil så trenger ikke lett vogn, men ssatte stooor pris på at det var plass til en ukes bagasje til meg og mini under vogna når vi tok toget. (inkl soveskinn, dyne m.m)

En venninne av meg syntes vogna var alt for tung da hun bruker bil til daglig.

For oss som går for det meste var den uslåelig, god fjæring, stor lun kalesje, stor bag og lett å trille.

Savner den jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...