Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 vet dette ikke har noe med saken og gjøre men spør likevel, i fjor ble jeg utsatt for en voldtekt og klarte da ikke ta vare på min datter de nærmeste ukene. jeg vant retten og han ble dømt til og betale meg erstatning. sendte så søknad til kontoret for voldsofre, noen som vet hvor lang tid det kan ta???
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Jeg fikk erstatning for noen år tilbake. Jeg husker dessverre ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk de. Men mener det tok litt tid altså. Plutselig så fikk jeg bare brev en dag om pengene. Men er det ikke et sted du kan ringe å høre da? Hvis du har venta en stund mener jeg?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Hei:) Sånt kan ta ganske lang tid... Jeg fikk nettopp pengene jeg var tilkjent, ett år etter dommen var satt. Men da hadde polititet somlet veldig med å sende dommen til domskontoret, så skulle de bruke sin tid på å behandle dommen, for så og sende den videre. Men når det enedlig kom et krav fra SI til vedkomne som skulle betale erstatningen så ble det betalt med en gang(var ikke kjempe stor sum), men ellers ville det tatt enda lenger tid. Men ring SI eller voldsofferkontoret og hør.. Og ring så mye du orker hvis noe er uklart:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 okay.... ringte og snakka med de, og de sa at søknaden skulle være ferdig behandlet senest i august. tar vel ikke lang tid før de utbetaler pengene når den er ferdig, er snakk om en del penger, 100.000.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå