Gå til innhold

Sykehusbag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Nå begynner det virkelig å nærme seg juni:) Tenkte jeg skulle begynne sånn smått å pakke sykehusbagen min.. Men hva skal man ha med seg? Er det noe veldig spesielt en bør huske, bortsett fra litt klær og toalettsaker?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har også begynt på det og skrevet en huske liste.

Jeg skal ha med meg; morgenkåpe, undertøy, joggedress, bind, litt mykt toalettpapir( veldig stivt papir på sykehus som regel), kamera med utstyr, toalettsaker, egen bok til og skrive om opplevelsene og evt notere gaver som man får( sikkert lett og glemme hva man får fra hvem), ammebh, og egen stelleveske til babyen med eget tøy og div utstyr.

 

Lykke til med pakking og fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang hadde jeg en kjekk ting med som jeg også skal denne gangen, jeg hadde en pose klar i kjøleskapet som jeg tok med når jeg dro til sykehuset, oppi den hadde jeg: flere typer energidrikker, yoghurt, og ellers mat/snacks som jeg liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppa dopapir og morgenkåpe som mange sier en skal ha med. Hadde ikke noe bruk for det sist.

 

Her er det jeg har pakka:

 

Kosebukse

Joggebukse

Toalettsaker i miniformat,

Hårbørste+tannbørste

Lypsyl

Håndkrem

Amme bh

Amme topper

Amme innlegg papir

Brystkrem

Notatbok

Sokker

Boxer

Hårstrikk

Nattbind Libresse

Saft

Kjeks

Slippers

Kontakt linser

 

Diverse:

 

Mobiltelefonlader

Kamera m. lader

 

Til babyen:

 

1 pakke smokker

Rosa bamse

 

Ingen babyklær, ser an vær og størrelse også henter pappaen det som passer hjemme.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke pakket noe til meg selv enda, men har delvis pakket stelleveska til lillemann med klær, bleier og våtservietter som min kjære kan ta med seg når han kommer for å hente oss. Mangler bare bomullslue så er alt klart der.

 

Skal pakke til meg selv også snart. skal pakke en toalettmappe med alt jeg trenger som står klar. Klær må jeg ta litt på sparket siden jeg mest sannsynlig kommer til å bruke noe av det samme som jeg går med nå. Skal kjøpe meg et par ammebh'er å pakke klart ihvertfall.

 

Har på følelsen at jeg ikke går over termin så jeg skal ikke drøye for lenge før jeg pakker ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal pakke, klær, toalettsaker, ammebh,innlegg av ull og engangs, bind, nattøy(for jeg reagerer på tøyet og sengetøyet på sykehuset,fordi det er vasket med veldig sterke vaskemidler)men nesten aller viktigst er alovera-gele for det var det eneste som lindret den intense smerten på brystene etter ammingen sist,og klær til den lille(et sett til å reise hjem i=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...