Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 hva tar dere på barnene deres å hva tar dere på dere selv(dere som skal være med å gå i toget) vesla e ¨1år og 8mnd å tenkte ta på henne en kjole men hva skal jeg ta på meg da? en fin dongeri å pen topp er det greit?
Kamomille Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Tenker du 17-mai feiring før selveste 17-mai eller på selve dagen? På 17. er selvfølgelig alle pyntet - ikke dongeri. Men de feirer i abrnehagen 15 mai også. da har jeg faktisk ikke tenkt å pynte de, for de skal jo ut i sandkassa og opp i trærne etterpå.....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 neida ikke på selve 17-mai.. ja de skal feire den 15.. ja var det jeg tenkte.. derfor jeg tenke en kjole.. altså en litt hverdagskjole da..
Mom2Two Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 De feirer 17. mai i barnehagen den 15. mai. Da er det tog, korps, pølser, kake osv. Finner nok en fin kjole hun kan ha på. Jeg skal rett på jobb, men bruker å gå ganske ordentlig kledd på jobb og føler ikke at jeg må pynte meg mer enn det egentlig.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 ja jeg kommer til en finne en fin hverdagskjole hun kan ha på.. hun har masse kjoler å skjørt så skal nok finne noe.. ja men kan jeg ka i en dongeri å pen topp, eventulet tights og en fin tunika da? aner jo ikke ka eg skal ta på.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå