Sørlandsbaby09 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Kanskje ikke noe å juble for, men jeg var veldig redd for setefødsel så for meg var dette en lettelse! Er fem uker til termin - er det noen som vet om det tidlig/sent at hodet fester seg? Vil så gjerne slippe å gå over tiden så alle tegn i den retning verdsettes ;-)
oink oink - mamma til 2 gutter Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Var på kontroll i dag og her har hodet også festet seg, seks uker til termin. Tror ikke det nødvendigvis gir noe indikasjon på om hvor lenge man har igjen, men alt ligger ihvertfall tilrette for en "normal" fødsel. Men vil gjerne ha før termin sjøl, så hvis noen har noe å bidra med til at man ihvertfall kan håpe på at det skjer før så fyr løs, hehe
Svale <3 Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Har 2 uker igjen, og hodet var "knapt festet" på forrige kontroll.. Veldig spent på om han har festet seg mer nå..
lillemeg:) Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 her har også hodet festet seg, har 13 dager igjen, syns det var veldig moro selv om det nødvendigvis ikke betyr at det skjer noe med det første. Bare greit å vite at det ikke blir sete liksom,greit at "han" har rigget seg til i riktig stilling:) Sist festet hodet seg i uke 36, men fikk ikke snuppa før 14 dager over....
Vannmann35 Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Hodet har også festet seg her - termin 29 mai. Men slik jeg har forstått det så trenger ikke dette nødvendigvis bety noe, da hodet kan løsne igjen... Kjenner ei som opplevde det og som endte opp med setefødsel likevel.
muki Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Det har jeg ikke hørt før. Hodet har festet seg her i uke 31. Er andre gangs. Så fikk jeg kalde føtter nå, enda 23 dager til termin.
-lykkeliggravidigjen- Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 heldige dere som har hodet "rett" vei....ble undersøkt av jormor i dag på rutine kontroll, må inn igjen å bli undersøkt igjen i morgen, har tre uker og 5 dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå