Gå til innhold

Jippi! endelig...


Januarprinsesse

Anbefalte innlegg

kan jeg være med her.

 

tok test i går, og den lyste mot meg nesten før jeg rakk å tenke meg om! er tidlig i leken enda, og ikke helt sikker på om det har gått opp for meg, men....

 

Dette er fantastisk gøy, men det er selvfølglig skjær i sjøen da...

Snakka akkurat med gynekologen min, da jeg har en tanteunge som for ei uke siden fikk påvist den femte barnesykdommen, som kan være farlig for fosteret og smitter før den bryter ut... I verste fall er gleden over før jeg rekker å kjenne på den...

 

Han skulle sjekke det opp i kveld for å være sikker, og ringe tilbake i morgen, men trodde ikke det var farlig dersom jeg ikke ble syk da. Så vi får håpe det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi får håpe det ja. Takk for det, jeg gleder meg stort over å være her. Har to fra tidligere, men de er store nå (7 og 11) så jeg kjenner at dette er nytt... Det er mange ting som er annerledes nå, og jeg husker nok ikke alt slik det var heller...

 

Men gleder meg masse til månedene som kommer, endelig kan jeg få lov å kose meg med å være gravid, uten å ha mange andre ting, utenom ungene mine, som må tenkes på og prioriteres like høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...