Gå til innhold

Endelig er det bevist!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hvor mage som har sagt til meg opp gjennom årene, at "det sitter bare i hodet, slutt å tenk på det så kommer det vet du"

Og nå er det endelig bevist at jeg har elendig kvalitet på eggene...

Fikk ut 23 egg i går... ,men bare 3 har blitt befruktet... :-(

Siden kvaliteten var så dårlig hadde de ikke for høye forhåpninger på Ullevål... men de håper at ihvertfall 1 egg overlever til i morgen...

*håper*

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff ja jeg og er drittlei av alle disse bedreviterne som forteller meg at det bare er å slutte å tenkte på det!

Når det er sagt så får vi inderlig håpe at det i alle fall er 1 egg som overlever. Er du heldig så kanskje alle 3 klarer det :-)

Skal krysse fingrene for deg jeg!

Skrevet

Hei!

Skriver også under på den:) Men her ville jeg tro at icsi kanskje ville ha gjort susen. Kan ikke dette så veldig godt, men går ikke befruktningen mer på sædcellene?? 23 egg ut er værtfall fantastisk:)

Håper på 3 gode egg til dere på innsett!!

Skrevet

Heia!

Føler sånn med deg... første uttaket jeg hadde fikk jeg ut 8 egg og av disse ble kun 1 befruktet!!! Vi brukte donor så det var ingenting galt med disse cellene.. da gjensto bare kvaliteten på eggene mine...

Jeg fikk det tilbakesatt... hadde ikke delt seg i mer enn 2...

Fra jeg fikk vite hvor mange som ble befruktet til jeg fikk vite om jeg fikk satt inn er det værste døgnet jeg har hatt... for et mareritt =(

Det gikk dessverre ikke bra den gangen...

Før neste uttak tok jeg bidronninggele, sink, b vit, c- vit og e vit. (etter å ha lest boka til Zita West)

Da fikk jeg ut 18 egg og 16 ble befruktet.. jeg fikk t.o.m på frys! =)

Dette ene fryseegget ligger nå å spreller i magen min!

Håper virkelig du lykkes denne gang, men vit at det er håp dersom det ikke gjør det også!

(jeg trodde jeg kom til å forbli barnløs... men det var håp for meg å.. og da er det håp for alle!)

Lykke til!!!

Skrevet

Takk for gode ord og nyttige tips alle sammen :-)

Jeg fikk tlf fra Ullevål i dag, og det er over for denne gang for oss...

De 3 eggene som ble befruktet hadde tatt kvelden de og... :-(

Ikke veldig morsomt å være meg i dag kjenner jeg, tårene triller med jevne mellomrom :-S

Men: Vi gir ikke opp enda...

(selv om jeg fikk beskjed om st jeg ikke bør ha for høye forhåpninger - med tanke på kvaliteten på de eggene jeg fikk ut denne gangen, skulle vi egentlig ikke hatt 4åringen vår en gang. Kvaliteten var virkelig ELENDIG)

Så nå er det bare å vente på at mensen kommer (3 ganger) så er vi på'n igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...