Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff er så trøtt og sliten om dagen:( Sover dårlig om nettene jeg nå..

Flere? Kommer det av da,at man sover dårlig om nettene når det nærmer seg..

?

Orker liksom ikke noen ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg gjør det. Våkner ofte og må ofte på do. Så blir jeg liggende å vri meg. Mange ganger våkner jeg idet jeg er i ferd med å sovne fordi jeg hører selv at jeg snorker sånn (er veldig tett om natta).

Er derfor veldig sliten om dagen og har ikke energi til veldig mye. En dag med aktivitet = en veldig trøtt dag, dagen etter. Da må jeg ta det helt med ro.

Skrevet

ikke sant... fryktelig slitsomt altså!! våkner på vei til do jeg, så får jeg ikke sove etterpå... så i natt har jeg vært væken siden 04... var rett før jeg sto opp da ja... hender det er noen på her om nettene har sett så kan jo hende vi treffes en natt på bim:)

Skrevet

Jeg har det oxo sånn,sittet opp mange netter på datan jeg gitt=))

Skrevet

hmm.. godt å se at det ikke bare er meg.. men fikk ett tips istad... jeg skal på modningsakupunktur i morra å da kan hun visst sett nåler mot søvnløshet... kroppen har godt av fulstendig hvile nå føre fødsel:)

Skrevet

Er sinnsykt trøtt når kvelden kommer. Men sove? Neida...Ligger å vrir og styrer. Oppe på do X antall ganger. Føler jeg ikke finner skikkelig dyp søvn før i 04-tiden, og da sover jeg selvfølgelig dersto lenger om morgenen. Har veldig god søvn mellom 08 og 11, men syns det er seint å stå opp kl. 11 hver dag...men hvis det er det som må til så...

Skrevet

det er jeg også.. trøtt når kvelden kommer.. sånn rundt halv ellve ellve legger jeg meg.. våkner igjen sånn rundt kl 03 å er da våken til rundt 06 da ringer klokka til mannen.. en time senere ringer klokka mi.. da må jeg opp med barn som skal på skolen... så blir lite søvn ja:(

Skrevet

Har sovet bedre de siste to nettene. Mannen hadde vært på apoteket og kjøpt Breathe Right til meg, et 'plaster' du setter over nesen om natten som gjør at man puster lettere og kanskje snorker mindre. Ikke vet jeg om det funker eller om det bare er psykisk.. men føles som jeg har sovet bedre hvertfall. :)

Skrevet

Oi, var visst på 'feil' forum og tittet.. :) Kommer egentlig ikke inn hit før om en ukes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...