Gå til innhold

Har blitt så sliten den siste tiden - er dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager til termin, null energi, orker aller helst ingenting (gjør jo litt allikevel da). Sover mye bedre igjen om natta, ingen tegn til fødsel. Gruer meg til fødselen, men gleder meg til baby! Hvordan er det med dere andre da? Kan ikke huske at jeg har følt meg så utmattet rundt termin med de andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er likedan, er så sliten hver dag selv om jeg tar det helt piano. Bare å sette seg opp i sofaen er nok til å starte en lang gjespekjede og det er utrolig tøft - særlig med små fra før.... Jeg var heller ikke så ille sist rundt termin (jeg har ti dager igjen idag). Men jeg sover ike om natta heller jeg da.

Skrevet

Jepp har det slik jeg også,tror det er mye pga allerigi og allergitabletter også,er helt utslått om dagern,var i stor form for ei lita uke siden og fødeklar,men nå er jeg ikke klar for og føde har ikke energi til det føler jeg,2 åringen tar nesten knekken på meg uff stygt sagt,men er alene med ham hele dagene,er sllllliiiten nå,så håper på å få litt energi og fødsel snart. 14 dager til termin.

Skrevet

Nå har jeg 4 uker igjen, men jeg har fått skikkelig masse energi! Tross at jeg sover elendig på natten... Bekkenet er blitt kjempemye bedre også! :-D Så her er redebyggingen i full gang! hehe

Skrevet

Har faktisk lurt på å skrive et sånnt innlegg selv jeg! føler meg HEELT tappet for energi- utmattende!!!!!

jeg har 19 dager til termin, og kan finne på å plutselig sove hele dagen, men så sover jeg plutselig lite om natta da- døgnrytmen er aldeles på bærtur. M;en sliten? aldeles utslitt, enda jeg ikke gjør noenting- orker ikke noe- sitter stortsett hjemme, og harj eg laget middag føler jeg meg "flink" eller om jeg har brettet litt klær f.eks- da føler jeg meg også eksepsjonellt flink!! hehe-huff, skremmendes at jeg føler meg flink av å gjøre så liote- men det normale er ¨å gjøre ingenting/sove/ligge i sengen

Har også lurt på på om det kan være pollen påvirker litt- men jeg er stortsett innendørs da- ikke vært plaget med pollenallergi på mange mange år, men det er jo mye pollen i år.

Men jeg har følt det h ar med svangerskapet å gjøre jeg da, føler meg ganske utslitt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...