Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Min datter på 3 skal reise bort med moren sin idag, til en venninne i tyrkia, og jeg er litt nervøs for hun blir borte en uke.. Har flyskrekk selv og sitter med en ekkel følelse i magen, redd for at noen skal skje med flyet, eller at noe skal skje nede i tyrkia, jeg har nesten lyst til å bare beholde henne hjemme, men vet hun kommer til å få det utrolig gøy der nede, min mors venninne har en datter på samme alder og de kommer godt overens. Min datter gleder seg veldig mye, mens jeg gruer meg:(
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Jeg antar at datteren din er mer enn tre siden hun reiser alene, men uansett da så går jo flyturer veldig bra. Det er jo mindre farlig enn å kjøre bil ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 skrev helt feil her, min datter på 3 år skal reise med MIN mor:) altså hennes mormor..
Juni prinsesse Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Det går nok helt sikkert bra!! ) Tenk på hvor mange som egentlig er ute og flyr hver eneste dag... Og hvor mange som reiser på ferie hit og dit hele tiden... Så kommer hun hjem full av opplevelser og glad og fornøyd, med et enda bedre forhold til sin mormor... )
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Det dummeste du kan gjøre er å føre over din fobi på barna dine. Og det er det du holder på med nå, barn merker mer enn en selv skjønner. Så fokuser heller på hvor gøy hun kommer til å få det og at det er større risko for at ting skal skje på en vanlig biltur til barnehagen eller butikken enn at det skal skje noe med flyet.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Når man har flyskrekk så er det også vanlig at man er nervøs når andre flyr. Selv er jeg redd for vann, og da blir jeg også redd hvis noen andre nærmer seg vann. Prosentmessig sett er det tryggere å fly enn å støvsuge golvet, så sånn sett er det ingen grunn til å tenke negativt på det. Antar at de kommer til å være i et turistområde, og holde seg unna slummen, så da går det nok bra!:-)
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Det går nok fint skal du se. Jenta vil nok kose seg med mormor og ha en spennende og morsom ferie med mange opplevelser :-) Men det er jo nokså naturlig å være nervøs første gangen ens lille øyensten skal være borte fra mammaen sin lenge og langt borte da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå