Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eredig usikker på kva vognpose eg bør kjøpe. Har termin i september så då går d mot vinter, men bor på vestlandet så her er sjelden nokon spreng kulde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, bor på Vestlandet og har ticket to heaven dunpose! Den er fantastisk syns jeg! Har en som sovepose i bhg og en som sovepose i hjemmevogna. Den er varm og god, trenger ikke pakke altfor mye på babyen. Kan tas helt ut som et teppe også. Jeg anbefaler den, men jeg har jo ikke prøvd noen annen pose heller da! Kan vaskes i maskin og tørketromles. Har tre stykker av den, den siste er kjøpt inn til den nye babyen(mindre størrelse enn de andre)! Billige både nye og brukte! :)

Skrevet

voksi urban!!!!!! kjempe bra pose, er helt lik den som gikk av med førsteplassen i årets vognposetest i foreldre og barn!!!

Kjøpte en slik til mini i fjor, og er SUPER fornøyd :D

Er varm og god :) det meste mini har hatt på seg når han har ligget ute å sovet er ullundertøy og ulljakke og ullbukse. Og så seff. lester, lue og votter :D Lå ute å sov i 2-3timer i 8-10minus, og var god og varm da han kom inn igjen :D

Du kan også ta av overdelen og bare bruke underdelen med dyne før vinteren setter inn :D

Skrevet

Du får ta en titt i butikken, snakk med selgeren..

Og rett og slett føl deg fram..

Du vil like mange ulike svar som det finnes ulike poser..

Jeg har brukt voksipose til alle mine 3 gutter og blir til å gjøre det med neste..

Men, i.o.m. at vi får 2 tette og må bruke tvillingvogn så ble vi nødt til å kjøpe dunpose, da falt vi på Arctic dunpose.. Den var på tilbud da vi bestilte den på babycare og bet bare 899,- i butikken koster den 1599-1699,-

Skrevet

Jeg vil og anbefale voksi urban. Den er knallgod:-) Det som er så greit er at den er liten nok til å passe fint i baggen på vogna uten å li klumpete. Og neste vinter når babyen din er større, setter du på en del til så den kan brukes til han/hun er 3-4 år:-) Og ikke minst er den veeeeldig fin å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...