firren Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Mandag hadde jeg positiv QR graviditetstest og var vel ca 3+5. Dro hjem fra jobb fordi jeg fikk så veldig diare. Har vært fin igjen etter det, men i dag igjen, så kommer den verkinga i magen igjen, og masse ufordøyde matrester som bare renner ut. (Huska plutselig veldig tyyydelig hva jeg spiste til middag i går...:-P) Er dette normalt, eller bør jeg få det sjekka opp? Flere som er grisedårlig i magen tidlig i graviditeten? Ellers har jeg i grunnen lite symptomer på graviditeten. Stikker bare litt i høyre eggstokk innimellom. Hjelp meg, er redd dette er farlig for det lille embryoet!
laluna85 Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hei! Jeg hadde det også sånn...er i uke 7 nå og det er helt borte...hadde det sånn i uke 4 og 5 tror ikke det er noe å bekymre seg for;)
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 jeg hadde det også sånn i uke 4, men har begynt å gå over nå, blir bedre og bedre nå, er i uke 6:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Jeg også hadde det sånn i uke 4 og delvis forrige uke - er bedre i magen nå, er i dag 5+6. Tror ikke det er farlig, livmoren begynner jo å vokse og presser på tarmer og magen, så tror det er naturlig. Hvis du er veldig bekymret kan du jo ta en tlf til legen... Klem fra
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 den type forandring er helt normal, noen far losere og noen far hardere, blir nok bedre nar hcg begynner a synke igjen.
firren Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2009 Tusen takk for svar alle sammen! Tror forsåvidt at jeg har funnet ut hva årsaken er.... Flere som har måttet gå hjem fra der jeg jobber i løpet av denne uka pga magesyke... Så, er vel bare å spise yoghurt og blåbær og håpe på snarlig bedring. Men rart at det er bare annahver dag omtrent da... :-S
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Rett etter jeg testet positivt, hadde jeg to dager med diare. Har hatt det en dag etter det også. Med andre ord, 3 dager i uke 4 med løs mage. Etter den siste diareturen, har det godt meg over til normalt, av og til hard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå