Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag hadde jeg positiv QR graviditetstest og var vel ca 3+5. Dro hjem fra jobb fordi jeg fikk så veldig diare. Har vært fin igjen etter det, men i dag igjen, så kommer den verkinga i magen igjen, og masse ufordøyde matrester som bare renner ut. (Huska plutselig veldig tyyydelig hva jeg spiste til middag i går...:-P)

Er dette normalt, eller bør jeg få det sjekka opp? Flere som er grisedårlig i magen tidlig i graviditeten? Ellers har jeg i grunnen lite symptomer på graviditeten. Stikker bare litt i høyre eggstokk innimellom.

Hjelp meg, er redd dette er farlig for det lille embryoet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde det også sånn...er i uke 7 nå og det er helt borte...hadde det sånn i uke 4 og 5 tror ikke det er noe å bekymre seg for;)

Skrevet

jeg hadde det også sånn i uke 4, men har begynt å gå over nå, blir bedre og bedre nå, er i uke 6:)

Skrevet

Jeg også hadde det sånn i uke 4 og delvis forrige uke - er bedre i magen nå, er i dag 5+6. Tror ikke det er farlig, livmoren begynner jo å vokse og presser på tarmer og magen, så tror det er naturlig. Hvis du er veldig bekymret kan du jo ta en tlf til legen...

Klem fra

Skrevet

den type forandring er helt normal, noen far losere og noen far hardere, blir nok bedre nar hcg begynner a synke igjen.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Tror forsåvidt at jeg har funnet ut hva årsaken er.... Flere som har måttet gå hjem fra der jeg jobber i løpet av denne uka pga magesyke... Så, er vel bare å spise yoghurt og blåbær og håpe på snarlig bedring. Men rart at det er bare annahver dag omtrent da... :-S

Skrevet

Rett etter jeg testet positivt, hadde jeg to dager med diare. Har hatt det en dag etter det også. Med andre ord, 3 dager i uke 4 med løs mage. Etter den siste diareturen, har det godt meg over til normalt, av og til hard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...