Maya&Leah*har født* Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 ååå.. Så irriterende at Andrè ofret seg for Petter!!! Håper virkelig ikke dem klarer å få ut Kevin! Han syns jeg skal vinne ;-) Kanskje fordi han er fra sandefjord å det er jeg og. Hehe, men uansett. Han fortjener det syntes jeg! Hva mener dere? Å hu derre Lene! Off, grusomt kvinnemenneske spør du meg
Prinsen & spiren Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Jeg ble SÅ glad når Petter ble!!! HVEM andre fortjener å vinne? Ingen!! GO PETTER;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå