Gjest Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Lurer litt på når dere hadde alt klart... Seng,stellebord.. vaske klærna å legge de på plass.. pakke sykehusbaggen osv.. Er i uke 34+2 i dag, så er kansje litt tidlig??
__sommerbaby09__ Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 hei jeg hadde alt klart til uke 36 og syns jeg var tidlig ute, men gutten kom i uke 37+1 så jeg var ikke så tidlig ute alikevel:) hehe
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Tenker at det får være opp til hver enkelt. Jeg har termin idag og her er det noen ting som ikke er helt klart enda, hehe. Har enda ikke pakket fødebaggen blant annet. Mangler enda stellematte til stellebordet, noen klær mangler enda, ekstra sengetøy, lammeskinn til vogn osv. Men det er fort gjort å ordne tenker jeg Er bare småting som ikke er på plass. Det viktigste har vi på plass hvis babyen kommer nå.
tre gulljenter <3 Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Jeg er vel nå i uke 37+3.... har ikke alt klart enda, fødebaggen har jeg ikke tenkt på enda. Det gjorde jeg ikke med de to forrige heller... Har fått senga i hus, men den er fortsatt i deler. Har stellekommode, men den står på gjesterommet, vi tar den ikke inn på badet før baby er kommet tror jeg. Men jeg må få vasket den snart tror jeg. Har vasket litt klær. Har ikke fått vogna i hus enda, men det er det butikken sin feil da... har bestillt. Da jeg bestillte sa de at de reknet med den kom i uke 17. og da jeg ringte i uke 17, sa de uke 19.... nå er vi midt i uke 20.... ikke vet jeg. Jeg gikk over forrige gang, så jeg har vel ikke akkurat troen på at det skal skje så mye før termin denne gangen heller nei.... Selv om jeg denne gangen ønsker det, for å slippe alle smertene og plagene jeg sliter med nå! Det hadde jeg ikke sist...
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 oi:) da hadde du jo flaks som var ferdig:) er det din første eller? å startet det bare plutselig av seg selv? Håper på å få lille gutt litt før termin,da han er målt til å bli ganske stor... nærmere 5 kg!!
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 hehe... når jeg har termin er nok alt klart:) skal si du har is i magen;)
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 så egentlig så kan jeg så smått begynne å montere stellekommode og vaske klærna osv:) uff... kjedelig å bestille noe å det ikke kommer til tida!!! krysse fingrene for deg at du slipper å gå over tida jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå