fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Kjenner at jeg nå er lei av å ordne og style med håret mitt hver dag.. Må rette ut håret mitt etter hvert hårvask, ellers er den så oppblåst og stygt.. Har mellomlangt hår. Men nå har jeg gått lenge og lurt på om jeg skal klippe håret mitt kortere... Altså ganske kort bak, med lengde foran, som det er blitt populært med nå, slik at jeg trenger ikke å bruke så mye tid og energi på å style håret. Men så er den saken at jeg gifter meg neste sommer og vil selvfølgelig ha langt hår, derfor jeg sparer nå.... Hva hadde dere gjort? Ventet til etter bryllupet, eller ta sjanse på å klippe nå, og finne på en eller annen måte å ha langt hår på før bryllupet??
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Jeg hadde gjort som jeg selv gjorde ifjor. Dratt til frisøren og tatt behandling som dreper alle krøller og fluffyhet. Det beste jeg noen sinne har gjort.
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Hva slags behandling er det?? Hvor mye ga du for en sånn behandling?
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Straight & Shine heter den, og sliter nesten ikke på håret i det heletatt. Men det er dyrt. I Norge koster det 3500,- Men jeg betalte 800,- i USA )
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 Høres ut som en fin ting ) Takk for tipset, skal sjekke opp dette
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Det er supert. Men det er ikke alle frisører som utfører dette, så mulig du må sjekke noen steder. Jeg googlet det og fant mitt sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå