Gå til innhold

10 dager til termin, liten blødning og svake svake rier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det vanlig med blødning??? Har jo sikkert lest om dette 1000 ganger, men får litt panikk når det skjer noe her nå.

Ikke mye blod altså, bare litt på papiret etter dobesøk og i truseinnlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet om det er vanlig med blødning..???

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men mener å huske at noen får det når proppen går, hvis det ikke er mye. Og i modning før fødsel får noen litt blod. Kommet mere? Du kan jo ringe føden også hvis du lurer :)

Hvordan er riene da?

Skrevet

Helt vanlig med litt slimaktig blod når mormunnen åpnes!

Lyke til!

Skrevet

Riene er ikke vonde, men det er IKKE kynnere, for det har jeg hatt flusst av tidligere. Kommer litt, men bare litt...litt sånn som den siste mensendagen liksom... Men er ikke slimaktig, er mer friskt blod. Har legetime om en time, så får høre med ho da. Men det er en HELT FERSK lege da, vikar for legen min, som har termin samme dag som meg, eller oss da Kæmma... Så har aldri møtt ho før, og regner ikke med ho har så mye peiling.

Drar nå, skal levere lille snuppa i b.hg først...men tar med fødebagen i bilen for sikkerhets skyld idag tror jeg. WÆÆÆHHH, spennende...

Skrevet

Spennende, lykke til. Det kan ihvertfall virke som om noe er i startfasen, det kan vel være slimproppen som er på vei ut, kommer da ofte litt blod, men det er ikke lett å vite hvor mange dager det tar fra den tid...sjekk hos legen du :-)

Skrevet

Så spennende, kanksje det er noe pågang hos deg - hold oss oppdatert da!! :D

Skrevet

..vært hos legen...som mistenkte TVERRLEIE da eller!!! Trodde jeg ville bli henvist til ul da, men var uansett for sent å snu han manuelt nå, så det var ikke vits i sa ho...

..fortsatt litt rier, men ikke akkurat økt i intensitet...er det samme greine. Nå skal jeg gå ut i sola og plante litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...