Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Lurte på om det var bare meg, eller flere som er like "dumme". Har møtt en mann for et par måneder siden, og fått et forhold til ham. Etter 2 uker droppa vi kondom etter at han sa at han jevnlig sjekker seg for kjønnssykdommer. Nå begynner jeg å være litt i tvil, var jeg dum når jeg stolte på ham, eller burde jeg be ham om å teste seg og vise meg testresultatene? Jeg er ikke noe ungdom lenger, er 30 år og flerbarnsmor, så burde egentlig være mer på vakt og tatt mer ansvar. Men jeg synes det er for dumt å be folk om å vise frem papirene fra legen før man innleder et seksuelt forhold til dem. Må nok gå og teste meg for alt det mest skumle om en stund, for å være på den sikre siden. Noen meninger? Er det bare jeg som oppfører meg som en 14-åring?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hvordan vet han at han er "ren"? Har han nettopp testet seg? Mange ( den største prosentdelen) opplever ingen symptomer på kjønnssykdom, så om han ikke testet seg rett før han lå med deg, ville jeg ha tatt en tsest om jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Vel... sånne folk som har behov for å "teste seg jevnlig" er i hvertfall ikke gutter jeg flyr etter. ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå