Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, huff. Var så trøtt når jeg tok lillegutt over i senga i morges og jeg sovnet mens han lå ved siden av meg. Plutselig - dunk, vræææl. Har så dårlig samvittighet. Liten kul har han i panna også. Som regel går jo slikt veldig bra, men hadde vært godt med noen godord for det :-(.

Også skal vi på kontroll etterpå. Håpe vi slipper blikk fra HS...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn som skjer, og jeg har inntrykk av at det faktisk skjer de aller fleste enten det er å miste dem, dette av stellebordet, dette ned fra senga eller ramle i trappa. Man snakker bare ikke om det fordi man selv syns det er så fælt. Jeg var idiotisk nok til å la min krypebaby være "et øyeblikk" alene i gangen (der det er trapp uten trappegrind - oppovertrapp altså) mens jeg bare skulle tisse i en fart. Førte til grønt merke over neseryggen hennes, illskriking og telefon til legevakten (i tillegg til uhorvelige mengder snørr og tårer på moren). Gikk fint det også, selv om det seff ikke er ønskelig at det skal skje.

Du er ikke noen dårlig mor selv om han datt ned! *klem*

Skrevet

Dunk og fall og sammenstøt skjer stadig vekk. Hvis HS sier noe så vær heller åpen og forklar hele hendelsen. Så lenge hun vet at barnet ditt ikke lider ellers (mishandles) så tror jeg neppe hun tar en kul i pannen som noe forferdelig greie. Kanskje hun bare forteller deg at du bør legge babyen innerst i sengen neste gang, og ikke ytterst...

Skrevet

Takk for godord... Også lå han langt inne på senga. Begynt å rulle med superfart - skulle bare ha smukken sin stakkar - den ligger som bevis på andre siden av sengen. Bortsett fra litt røde merker i panna og over øynebrynet, så virker han i toppform. Lærdom for mor!

Skrevet

Mitt 1 barn hadde kolikk. Han sov nesten ingen ting den første tiden. Ei natt sovnet jeg på sofaen med han sovende på magen mitt. Jeg våknet med ett dunk og der lå han på gulvet. Han skreik ikke men bare så på meg med store øyne :-)

Heldigvis slo han ikke hodet mot bordfoten.

Han er 8 år nå og tok ingen skade av det.Men jeg slet med dårlig samvittighet etterpå ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...