Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 at det plager meg i forhold til sexlivet..."kommer ut" så lett....kjenner ingenting til de men synes ikke det er noe særlig pen syn og vil selvfølgelig ikke at "han" skal se det.....er det noe jeg kan gjøre? Noen som har fått det operert bort? Stikkpiller og krem har jeg forsøkt...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Mange må ta det skrittet å opperere dem bort ja. Ta kontankt med fastlegen din, kanskje det er noe annet du kan prøve først.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Jeg er også plaget med at de er der. Liker ikke at kjæresten kommer borti selv om han sier han ikke merker de eller bryr seg. Så dette legger en stooooor demper på sex-livet vårt. Tror kanskje operasjon er eneste utvei.... Hvis de ikke forsvinner av seg selv da...?? Jeg aner ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Heisan! Har bare en ting å si: Fjern dritten!!!! Det var veldig vondt de første 2 dagene etter operasjonen, men i ettertid har det vært verdt hver en smerte-ilning....
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Hei =) Hvis du har hemorroider er du kanskje hard/treg i magen også? Jeg har samme problem, og var innom helsekosten og kjøpte "HUSK" -som er en type frøskall (fiber) som man blander ut i drikke. Et par dager på det, og med hjelp av litt krem ble mine borte.. Skjønner godt at det går utover sex-livet, det er ikke akkurat gøy! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå