Gå til innhold

Anbefalinger til fotball pakker til vinteren, premier league...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bestilte dere? Tenkte gi gubben 30 års gave før jul, er det lagt ut kamp program for vinteren enda?

Noen som vet evt. når det blir klart?

Blir united kamp. Lønner de tseg å bestille rett på united sine hjemmesider og bestille fly og hotell hver for seg?

Mener å ha lest at man kan bestille fotballturer, sånne pakker med alt et sted, men husker ikke hvor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Terminlista er ikke lagt ut enda nei, sesongen må først bli ferdig så man vet hvem som spiller i Premier League til høsten:) Husker ikke helt, men den skal nok være i boks i midten av juni.

Vi har alltid bestilt fly og hotell hver for seg, og kontaktet klubben for billetter. (Ikke Manchester United da, fysjom:). Tror også du kan kontakte et sånn byrå for sportsreiser ang bare billettene.

Tror det er noe som heter Steve Perryman sportstravels, men er ikke HEEEELT sikker. Tror uansett sånne pakker blir dyrere enn å bestille selv. Fins mye gode tilbud på fly og hotell. Jeg kjøpte nemlig og fotballtur i 30års gave til min mann:)

Skrevet

Takk for svar, tenkte meg ikke om, selvfølgelig er ikke terminlista klar før man helt sikkert vet hvem som spiller i serien...skjønner ikke hva jeg tenkte på...

Ikke united fan jeg, men hva man gjør for å glede sin kjære :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...