Gå til innhold

elize - et spm om lommeslynge igjen :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det størrelsen på ungen eller mora man skal ta utgangspunkt i?

...forøvrig veldig bærefrelst dame som jobber på kids'n'care, hun prøvde heftig på overbevisning om 19 forskjellige nettsteder om sjal + bæretreff :oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho. Hun har jeg ikke truffet tror jeg, må kanskje ta meg en tur dit.:o) Viste ikke at de solgte bæreting der engang jeg. Hva hadde de?

Lommeslynga skal ta utgangspunkt i dine mål. Men det er få som klarer å klaffe på riktig str altså. Og etterhvert som barna vokser, blir den fort liten.

Prøvde å sy en selv, for da skulle den jo likssom bli perfekt - men neida. Altfor stor!! Det var lommeslynge jeg SKULLE ha, noe som var lite, tok liten plass og ikke hadde mye dill på seg.

Jammen sa jeg smør.. Nå har jeg nesten en av alt og sikler på en sjal..

Har du vurdert ringslynge? Brukes på samme måte som lommeslynge, men den er justerbar.

Men hvis de selger lommeslynger på kids n care får du kanskje mul til å prøve der?

Skrevet

Jeg hadde sett noe som minnet om en lommeslynge (men bare i forbifarta). Da jeg spurte nevnte dame fikk jegbeskjed om at de hadde sluttet med dem (men fikk inntrykk av at det var et sjal av noe slag) og det var da hun kom inn på alt det andre :oD

Ringslynge - jeg har liksom sett for meg at de har kjempemasse for mye stoff sånn at man ser ut som man går i sari, men det kan man kanskje velge selv?

Skrevet

jeg er en bærer selv og annbefaller ringslynge. Jeg sydde selv da og hadde ikke alt for mye stoff. De man kjøper er ca 2 til 2 1/2 m med stoff, men det er fordi den skal vokse med barnet. Jeg hadde til og med Siri i en ringslynge her. Nå har jeg solgt den og syr meg Mei Tai i stede.

Skrevet

Hehe, var akk det jeg tenkte selv!

Lurte på om jeg ikke bare kunne klippe av den lange stoffbiten.. Men de og kommer i forskjellige varianter. Noen har en skikkelig laang hale og mye stoff, mens andre er mindre.

Feks kleinsmekker sine er ikke så lange,kleinsmekker.dk men er vanskelige å få tak i: men her er en brukt tilsalgs:

http://www.tettinntil.no/forumet/vbclassified.php?do=ad&id=8007

og disse er heller ikke så lange, samtveldig gode og myke. Kan bla brukes i dusjen, om sommeren på stranda osv da der er veldig lette, og tørker fort. Har selv en slik lilla, som jeg kommer til å bruke til mer enn bare i dusjen..

http://www.syvsjal.no/kategori.php?kategori=13

Skrevet

Takk takk, igjen :oD Må kanskje prøve meg på den - blitt vel mye byssing for ryggen min de siste kveldene... *svett*

Skrevet

Bare hyggelig:o)

Ellers er det jio andre alternativer og, som formsydd sele

http://www.syvsjal.no/kategori.php?kategori=8

og meitai

http://www.syvsjal.no/kategori.php?kategori=1

Er en jungel der ute!! Håper du finner utav det:o)

Etter at jeg oppdaget denne verdenen, har jeg i løpet av noen knapper uker kjøpt

-elastisk sjal

-3 slynger

-1 lommeslynge

-meitai + sydd en til mannen

-og manduca og beco formsydde bæreseler.

*lappene har flydd* Nå ønsker jeg meg 'bare' en til meitai og to sjal..

Skrevet

Ja de pe-enga.. osv :oD

Tror jeg må kjøpe meg ei slynge i skjul for mannen. Han syns jo at BBactive som jeg fikk ham til å kjøpe da han var i Tyskland var MER enn dyr nok, haha. Jeg var jo godt fornøyd med BB sist siden jeg da brukte den såpass lite/kort tid av gangen, men jeg ser jo nå at det hadde vært greit med noe vi begge to (plutt og jeg) trivdes i, spes siden det ser ut som det kan bli mer bæring med denne... Får surfe litt og ta det når feriepengene kommer og så bare "dukker den opp" i skapet liksom *fnis*

Skrevet

*hohoho* for å si det sånn så vet ikke mannen om noe av dette stæsjet annet enn meitaiene og ene slynga..Eller, hvis han vet sier han ikke noe, det ligger i en kasse i gangen - så har ikke gjemt det så veldig godt.

Men Alt kommer til å dukke opp på mystisk vis i neste mnd etter at ferie og skattepengene har ramlet inn.

*hoho* jaja, hver sine gleder. Han kjøper karatedrakt og treningsklær - jeg kjøper bæretøy..

Men regner med han kommer til å bli rimelig fornøyd med manducaen, for den kan han også bruke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...