Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Helt fra kl. 05.00 i dag morges har sønnen min (i mine øyne) kastet opp. Det kan være gulp, men jeg har ALDRI sett så mye komme opp noen gang. Og det gir seg ikke. Spruten står, og jeg har ikke flere boddyer eller noe å ha på han, så nå ligger han inntulla i tepper i vognen. Men de må skiftes ut hvert 5.min fordi de er utgulpet. Dette må da være oppkast? Han er snart 4 mndr (2 mndr korrigert), og jeg har aldri opplevd oppkast. Hva bør jeg gjøre?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hvordan er "allmenntilstanden"? Er han som han pleier eller virker han slappere og dårlig? Ville uansett ringt lege/legevakt for å forklare og spørre om hvordan å forholde seg.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 det er det som er rart. Han smiler og ler hver gang han har kastet opp. hehe, akkurat som han er lettet for å få det ut. hehe. Men nå sover han, og har ikke kastet opp på en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå