yasmina Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 da skal jeg pelle meg i dusjen og etterpaa ta ungene paa leketreff Ha en fortreffelig dag !!!
lÅktiHaUDe Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 hehe får jo ikke unna noe eksamensarbeid jo, men endelig har denne siden begynt å rulle Nei nå skal jeg sortere alle papir, finne ut hva som står hvor og få litt oversikten her *phu* Ha en fortreffelig dag du også
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Deilig å ha ting og våkne opp til,,,,,,, og å sovne til:) Og mor75; fått lest litt idag? lykke til videre med lesing. Er så glad for hver dag du kommer inn her litt, selv midt i eksamenslesing. Håper det fortsetter:) Og ja endelig er det gang her igjen, og heldigvis for det:)
lÅktiHaUDe Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 tja lest og lest fru blom hehe men jeg har fått laget klart til morgen dagen.. gruer meg Koselige ord du kommer med da nå muntret du meg opp her håper vi blir en fin gjeng her inne, og at siden fortsetter å rulle.. så skal jeg prøve å komme med mange useriøse og noen seriøse innlegg hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Det er bra:) Er jo det så gjør at det blir liv, at folk tør og lage innlegg.. Og også koselig og få mange svar i tråder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå