Gå til innhold

Da har dere litt aa vaakne opp til saa


Anbefalte innlegg

Skrevet

da skal jeg pelle meg i dusjen og etterpaa ta ungene paa leketreff :)

 

Ha en fortreffelig dag !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe får jo ikke unna noe eksamensarbeid jo, men endelig har denne siden begynt å rulle ;)

 

Nei nå skal jeg sortere alle papir, finne ut hva som står hvor og få litt oversikten her *phu*

 

Ha en fortreffelig dag du også :)

Skrevet

Deilig å ha ting og våkne opp til,,,,,,, og å sovne til:)

 

 

Og mor75; fått lest litt idag? lykke til videre med lesing. Er så glad for hver dag du kommer inn her litt, selv midt i eksamenslesing. Håper det fortsetter:) Og ja endelig er det gang her igjen, og heldigvis for det:)

Skrevet

tja lest og lest fru blom hehe men jeg har fått laget klart til morgen dagen.. gruer meg :(

 

Koselige ord du kommer med da :) nå muntret du meg opp her :) håper vi blir en fin gjeng her inne, og at siden fortsetter å rulle.. så skal jeg prøve å komme med mange useriøse og noen seriøse innlegg hehe

Skrevet

Det er bra:) Er jo det så gjør at det blir liv, at folk tør og lage innlegg..

 

Og også koselig og få mange svar i tråder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...