yasmina Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 eller ingen av delene ? Jeg er en stor tedrikker og drikker masse chai og english breakfast te med melk. Hjemme i Norge drikker svigers nok kaffe for hele stavanger og da bytter jeg over til kaffe jeg ogsaa.
lÅktiHaUDe Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 hehehe.. drikker ikke kaffe, fordi jeg klarer ikke like det. Det går i te. Min farmor sier det er kjedlig når jeg er på besøk fordi jeg bare vil ha vann hehe. Hun mener at man skal drikke kaffe når man er på besøk men tilføyer at hun er veeeeldig gla for jeg kommer hehe
Lene~mor til tre Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Te! hehe men tar en kopp kaffe en gang i mellom men da må jeg ha melk eller fløte oppi
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Drikker te til mat og 90% av resten av tiden. Men har vi besøk eller er på besøk så drikker jeg en kopp med kaffe eller tre.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Jeg kan ta meg en kopp te i ny og ne, men er ikke noen stor te drikker. kaffe drikker jeg ikke.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Ingen av delene. Men drikker vel 10 liter pepsi max i løpet av uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå