yasmina Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 kan dere huske naar de ble foedt, naar de kom hjem fra sykehuset ? Jeg har en soester som er 5 aar yngre enn meg og det hele har nok gjort mindre inntrykk enn hva en kanskje skulle tro for jeg kan ikke huske noe spesielt av det.... Samme sier mamma ang tante som ogsaa er 5 aar yngre. Derimot husker jeg ganske godt da min neste soester kom da jeg var 14 aar.
lÅktiHaUDe Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 hmm nei jeg kan ikke huske det så veldig.. men husker når jeg fikk beskjeden om at min første lillesøster var født. Husker jeg ble veldig stolt. Jeg var 8 år. Skulle ut og trille tenkte jeg, masse. Men når jeg hadde trillet 1 tur så gadd jeg ikke mer, for det var så kjedlig. Hun lå jo bare der.. hehe
Lene~mor til tre Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Ja jeg husker det veldig godt men så er det jo 7 år mellom oss å da, jeg husker jeg fikk trille henne til skolen første skoledag og mamma fulgte selfølgelig med, husker jeg var så stolt å viste alle min lille søster på 2 mnd 1 skoledag hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 En bror som er tre år yngre og en søster som er 5 år yngre, og husker i grunn veldig lite av det der...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Ja, husker når lillebror som er 11 år yngre enn meg ble født. Husker tante var hos oss og vekkte oss om morgenen, sjønte ingenting da. Husker også at lillebror som da var 3 år tisset på seg i bilen hjem fra sykehuset når vi hadde vært å besøkt mamma og lillebror. Husker ikke noe særlig av da lillebror som er 8 år yngre enn meg ble født.
Tokatter_USA Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Jeg var tre år da lillesøsteren min ble født. Da mamma var gravid, lyttet jeg til babyen inni magen hennes, innenfor et stikkete, grønt stoff som "sagakjolen" hennes var laget av. Jeg husker at pappaen min og jeg hentet mamma og den nyfødte på sykehuset. Jeg husker at mamma bar på en bylt pakket inn i et teppe, og jeg husker brolegningen på bakken. Jeg husker også detaljer fra babytiden til søsteren min. Siden jeg lekte med dukker samtidig, husker jeg hvordan mamma knyttet bleier og brettet babyteppet, og da jeg laget babygrøt til min egen datter 37 år senere, var det en veldig kjent lukt.
*MariDuBedårer* Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Ja jeg husker når min 2,5 år yngre søsken kom hjem, og min 7 år yngre søsken kom hjem. Jeg var bare stolt når yngste kom. Når eldste kom var jeg sjalu. Selv om jeg fikk all oppmerksomheten allikevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå