yasmina Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Her er jeg usikker, uten barna vil det nok vaere turen til Thailand etter vi fikk barn saa maa det vaere enten da vi dro til Salalah,Oman eller da vi dro til Tunisia. Thailand med sekken paa ryggen var fantastisk, saa mye aa se og oppleve.
lÅktiHaUDe Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Har vel ikke hatt så mange "spesielle" ferier. Men har kjørt mye nedover Europa og det har jeg likt godt. Var også 1 mnd i USA og Canada og det var et minne for livet Vanskelig å plukke ut 1 ting.. eller første turen med størstejenta, da hun svømte alene m/armringer som ettåring, hoppet alene uti bassenget og en annen gjest nesten hoppet etter hehe vi hadde vært myyyye på babybading så hun hadde full kontroll, men hvordan kunne han vite det.. jeg satt helt rolig å så på.. når hun plasket videre så begynte han å le hehe mange gode minner
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Tror det må være, nei jeg må si begge turene til Tyrkia med storesøster. Det var før hun ble storesøster da =) Vi reiste med et vennepar når hun var 2 mnd og med bror til sambo når hun var 14 mnd. Ellers har jeg hatt mange fine ferier som liten, med familien.
metaMORfose Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Den første turen som datt ned i hodet mitt var bryllupsreisen vår. Vi hadde 3 uker fantastisk ferie, øyloffing i Hellas. Det var ikke fullstendig loffing, for vi hadde mange fantastiske netter på hotell også )))))))) Men alt til sin tid, og Italiaturen med ungene i fjor var også herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå