Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på snart 3 har begynt å tygge fluortabletten, nekter å suge på den. Virker den greit likevel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sønnen min på 2 år har nettopp begynt å ta fluortabletter, og han knaser de så det står etter!og det gjør jeg selv også foresten...hvorfor skulle det være et problem? fluoren blir jo i tennene likevel...

Skrevet

Ja, det gjør denjo...tenkte bare at om en suger lenge, virker den over alt lenger liksom! Sikkert noe jeg bare tenker i mitt hode, hehe, har kanskjenoe med at man jo skal skylle med fluorskyllmin 1 min??! Men ser at andre mener det ikkjebetyr noe, la ut spørsmålet på skravlesida også. Så da tygger vi i vei:D

Skrevet

Prøv å si til en 2 åring at de skal suge på fluortabletten da hahahahah

Ingen problem at de tygger den

Hilsen en tannpleier

Skrevet

Det aller viktigste er at de får den tabletten. Som skrevet over her, blir jo fluoren liggende litt selv om de tygger. Men det som er viktig å tenke på, er at den tabletten de spiser, danner også grunnlaget for de nye store tennene som kommer senere!

Hilsen en som har jobbet med tenner og barn i mange år, og har sett stor forskjell på de som tar og de som ikke tar fluortabletter fra de er ganske små :o)

Skrevet

På boksen står det: kan tygges, suges eller knuses i mat/drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...