Gjest eelis+spire Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg er 17+4 i dag, og har i kveld kjent en slags "dytting" fra inni magen, nesten som leamus, eller noe. Jeg har kjent det før også, men jeg har ikke registrert det, på en måte. Nå nettopp kom jeg på at kanskje det er babyen? Så jeg tok doppleren min og la den mot det området jeg har kjent dyttingen på, og der fikk jeg umiddelbart inn hjertelyd, og mye svisje- og boble-lyder, som jeg tidligere har tolket som og enda oppfatter som "bevegelse-lyd" (disse lydene stemte også med bevegelsene jeg kjente nå). Jeg er ganske sikker på at det er babyen jeg kjenner, men så har jeg samtidig kjent så mye den siste halvtimen at jeg er utrolig usikker. Kan det være babyen, eller er det noe annet, tror dere? *Spent og utålmodig!* :-))
lillenemi Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Jeg syns at det høres ut som babyen du kjenner For meg begynte det også som en slags leamus-følelse helt nederst i magen og da jeg spurte jordmor om det sa hun at det garantert var babyen! Gratulerer! og kos deg med spiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå