Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har pumpet melk, også har jeg fryst ned på en vanlig flaske (babyflaske) som småen ikke bruker, er det riktig? Eller er det noe spesielt jeg burde lagre melken i? Blir glad for svar, for nå skal det lagres!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=274176
polarn & pyrene Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 jeg fryste de ned i isternings poser, ble så enkelt og ta opp det jeg trenkte i terninger etterhvert som jeg behøvde det. Ellers får man kjøpt slike poser på apoteket som melken kan fryses ned i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå