Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Barnet eller din 6ukerskont.? Barnet blir ihvertfall sjekket som det ble på sykehuset, veid osv. Også blir det snakk om ammingen/matingen ++ På 6ukerskontroll for oss blir det snakk om fødselen, hvordan det er med deg nå, hvordan fødselen gikk, prevensjon også HVIS man føler man har behov for det kan man få en underlivssjekk. Ikke noe spesielt ihvertfall. ;-)
mayaya Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Barnet sin ja Ikke noe legekontroll, vaksiner el.l.?
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Var det ikke vaksine på seksukerskontrollen? Hmm ... må innrømme jeg har glemt jeg også :-P
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Av barnet; legekontroll, ja, men ikke vaksine/sprøyte eller liknende. Og så får du med tran, i alle fall i min kommune )
mayaya Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2009 Oki, det er da de hører på hjertet og sånt da? Alt hva jeg har glemt fra forrige gang :-s
Ranveig R Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Lytter på ja, og sjekkar refleksar, hofter og trur kanskje dei og ser i ører og hals(??). Samme "pakke" som når barnet blir sjekka av barnelege dagen etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå