Gå til innhold

Er det vanlig å ha lyst på sex HELE TIDEN??!blir helt sliten av det...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Denne sexlysten har pågått fra rundt 11. uke, da kvalmen gav seg.

Har lyst fra jeg våkner om morgenen til jeg legger meg.

Er ikke helt vant til å føle sånn trang til å sex. Alltid hatt det bra med samboeren på soverommet, vært sammen i 5 år, men nå har det tatt helt av. og han orker jo ikke halvparten så mye som jeg orker.

 

Er det noen der ute som har det litt på samme måte?....

Synes det er kjempslitsomt, og ikke minst flaut. Samboeren skjønner ikke at det går an å være klar hele tiden! og det skjønner ikke jeg heller.

 

*flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Jeg synes det hørtes morsomt ut. Jeg har INGEN lyst, og det skal jeg love deg er helt pyton! Man mister definitivt noe i forholdet når man ikke har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt mine perioder med en enorm sexlyst etter kvalmen ga seg...! Skjønt at det er ganske så normalt, men tror også det er mange som går motsatt vei... Så nyt det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har økt sexlyst jeg og! Nesten hele døgnet,men jeg er singel!! Kjempefrustrerende!!

 

... Vurderer å betale noen:P hehe Neida,det er ikke så ille,men ikke langt i fra!

 

Kos deg med sexen og kjæresten din du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg ventet førstemann, da hadde jeg lyst på sex hele tiden. Men nå når vi venter nr. 3 er ikke lysten til stede i det hele tatt. Til frustrasjon for min mann! Skulle gjerne hatt litt lyst i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyyt det. Skulle virkelig ønske det var meg.. som er helt motsatt.. savner å ha lyst, men tenker kun på å sove og har lt for mye å gjøre om dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg EIER helle rike sexlyst overhode,,, stakkars samboeren min. Det går utover forholdet, og jeg føler meg som en syndebukk hver eneste kveld vi skal legge oss. Det er utrolig trist... Skulle ønske jeg kunne byttet "problem" med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig lyst hele svangerskapet. Det er plagsomt, ettersom jeg er singel. Prøver å finne meg en elsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye lyst, men sliter med å få det fysiske til å henge sammen med psykiske =( Har mye vondt i mage og blir liksom ikke fuktig nok.

Det er hvertfall slitsomt, "jeg vil jeg vil, men får det ikke til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 29 nå, og jeg har hatt super sexlyst hele svangerskapet, og en samboer som bare er overlykkelig!!:)

Det som han digger med det, er at jeg er blitt så inmari følsom, så ikke no problem for meg å komme opptil 3 ganger iløpet av akten, så han går rundt med et konstant flir om munnen ;) hehe

 

før slet jeg litt med ikke å bli våt nok, men nå er det så vått at han blir helt spinnvill....

 

håper ikke dette dabber av etter jeg har født!!! for etter 7 års samboerskap trenger man en liten piff i sexlivet !!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hei... da er vi to.. har masse sex hele tiden. men er ikke så kretaiv lenger. prøver meg men det blir til å falle i rette mønster.

men sexen har økt masse. jeg trodde liksom at den ble borte ogsånn.. det jeg har hørt. men nei da. har flere venninner som har det på samme måte.

jeg tenker at det bare er å holde på jeg.. :0) de første seks ukene av babyens liv er som regel fysisk begrenset uansett... så hvorfor ikke. det eneste som er litt kjipt er at babyen min bli så aktiv etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kunne tenkt meg litt sex, men her er det samboer som syns det er litt rart å ha sex og derfor har det ikke blitt så mye av det her i gården. Får klare meg litt på egenhånd..hihihi

Sist vi hadde sex ble det ganske komisk da denne magen var i veien hele tiden, så det demper jo lysten må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Når jeg ventet vårt første barn var jeg helt rar. Jeg drømte om sex hele natten og våknet hver morgen og bare måtte ha sex med min kjære. Og så gjerne et par ganger i løpet av dagen og hadde jeg mulighet måtte jeg tilfredsstille meg selv et par ganger der imellom. Det var rett og slett slitsomt. Denne gangen er det ikke slik. Det er for mye rundt omkring og sekslysten er helt normal. Det roet seg etter fødselen og gikk tilbake til normalen.

Jeg synes ikke du ska være flau over det. Det er jo ikke unormalt selv om det kan være slitsomt til tider. Det skjer jo i det heletatt utrulig mye i kroppene våres nå.

Snakk om det. Fortell hvordan du har det. Kos dere så godt dere kann.

 

Du er jo ikke på noen måter unormal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...