Miss Misantrop Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 At det er et ganske normalt snitt av befolkningen mellom 20 og 40 år. Noe overvekt på de som har hus og hjem som hovedinteresse, ellers mange spennende mennesker.
*toppris* Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Hm.....en artig gjeng;p Kunne tenkt meg å delt et par flasker vin med noen av de her inne ja, hehe;)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Mange rare mennesker og sikkert en del normale og hyggelige! Det jeg synes er mest trist, er at det er så mye fordommer som kommer til uttrykk når man kan være anonym..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Mest positive inntrykk om de fleste her inne. En gjeng som har forskjellige meninger, forskjellige liv og holdninger til det aller meste... )
Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Synes de alle virker som flinke mammaer, men til tider kan mange være frekke og "ta av" ved å være hysteriske drittkjerringer på tilbakemeldinger i mange innlegg. Mange uttaler seg kanskje litt mer enn de burde, men alle har jo forskjellige meninger og slikt. Vi lærer av hverandre. Nå er jeg en av de yngre da, bare 18 år. Men allikevel så føler jeg at det ikke er noen forskjell fra det å være 30 og 18 på måten folk oppfører seg til tider. Så, hvorfor skal mange folk henge ut unge mødre når vi kan oppføre oss like dann som de på 30. Forever young, sier jeg bare. Vi er nok alle sammen litt fjortisser, 30 eller 18. Interesse for hus&hjem eller hva, spiller ingen rolle. Synes det er utrolig artig å være her inne, lese hva andre skriver og kommenterer og ikke minst kommentere selv! :-)
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 en gjeng med gode jenter Og noen gutter Ikke alle som liker alle. Det har jeg selv opplevd med innlegg om drittslenging av meg, men de er det lett å ignorere Ellers så er det mange her som gir meg aha opplevelser. får meg til å tenke litt på hvordan andre har det innenfor sine fire vegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå