Gå til innhold

hmm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om svigermor ikke klarer å gi slipp på din samboer's eks. Hva gjør man? Dette temaet har min sambo tatt opp med hans mor hundredetusenvis av ganger. Min samboer og han eks kjæreste var ikke sammen lange stunden, og først etter det ble slutt var det svigermor og henne tok opp kontakten skikkelig. Det verste er att svigermor spør meg ved hver anledning min samboer ikke er til stede, om vi har hørt noe fra henne. Og hun snakker på både inn og utpust om hvordan denne eksen hans har det. Jeg sier alltid at jeg vil helst ikke snakke eller høre om det, fordi jeg syns det egentlig er litt sårt, og absolutt noe som ikke angår meg og min samboer til dagen. Og jeg føler at eneste gangen meg og svigermor kan snakke sammen, er når hun legger ut om dette. Ellers er det som regel pirking i ting hun mener meg og min samboer ikke gjør godt nok i hjemmet vårt, jobb og det ene med det andre. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til denne situasjonen lenger. Jeg er da ikke litt interressert i å høre hvordan flott forhold hun har til hans eks :( Jeg begynner jo å skjønne att hun skulle ønsket at det var henne han ble forlovet og flyttet sammen, og fikk barn med. Og ikke meg :( Noen andre som har det slik? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamman min liker min eks kjempemasse. Ikke bare mamma, men pappa, søskene mine og mine besteforeldre.. Hadde det vært mulig så hadde de sikkert adoptert han. De liker han,og han liker dem. De liker jo min nye kjæreste også, men de elsker altså eksen min, Oldemor stikker meg ofte i siden og lurer på om vi ikke kan bli sammen igjen.. Synes det bare er morro, vi er kjempegode venner og har tross alt et lite barn sammen:)

Kjæresten finnes ikke sjalu, så vi har heldigvis ikke noen problemer med det:)

Det er vel ikke så mye å gjøre med det, overse det så godt du kan:)

Skrevet

Ja, jeg tror jeg må prøve på det, å ikke henge meg så mye opp i det, rett og slett. Men det er denne følsomheten da vet du. :) Værtfall godt å høre at det fungerer fint hos noen, misunner deg måten du ser det på. Må nok bare finne meg i det. Hadde bare vært litt fint om hun spurte meg i blandt hvordan jeg kanskje har det også. :/ Litt av kveldens frustrasjon som måtte ut! Takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...