lÅktiHaUDe Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 flytte til Spania.. Dere da?? Noe dere har veldig lyst til for tiden?
Vinden blåser Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 jeg har lyst til å vinne et par millioner slik at vi kan få bygge hus og få drømmene våre oppfylt!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 vinne ett par millioner slik at vi kan leie inn hjelp og få fikset huset vårt ferdig. Og tatt oss en laange ferie i USA.
lÅktiHaUDe Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 ups jeg glemte det med millionene gitt hehehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 hehe;) Var han ikke fra Spania han da som vant 1.1 milliard?? 123 millioner kroner. Kunne heller delt det på 120 forskjellige mennesker synten jeg da:) Tenk å vunnet sånn stor slump penger da!!
lÅktiHaUDe Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2009 vet du.. med så mye penger så skulle du jaggu fått en god slump av meg så mye penger ville jeg ikke vunnet engang. Jeg er ikke kravstor 7-8 mill hadde holdt hehehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Ja måtte nok hatt ti mill så hadde jeg klart meg godt. 2 mill til meg og mannen. Resten hadde jeg gitt til familie og venner. Så flere enn meg hadde vært heldige. Vinner jeg bare to mill, er det bare til mitt eget beste hehe:) Trenger det til alt jeg vil gjøre, og resten til sparing til barna og framtiden:) hehe.. Må vel begynne å tippe da om jeg vil vinne..
yasmina Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Jeg visste du ville til Spania, blir det noe paa dere ? Jeg kunne tenkt meg at mannen fikk ny jobb, alller helst den i Kuwait som han har takket ja til ( conditional offer) eller et enda bedre tilbud.
lÅktiHaUDe Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2009 Tiden får vise Onemmorepls jeg må uansett gjøre ferdig skolen.. barna her har veldig lyst på ett år eller to i Spania, men spørs hva dem sier når de er 13 og 9 år for det er da jeg er ferdig.. Men jeg har ikke lyst å gå gjennom livet uten å prøve noe jeg har sååå lyst til hehe så må ha et familieråd igjen Hvordan synes du det er å bo utenlands da? Har dere mange barn?
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har lyst å tilbringe en dag i senga eller på sofaen. Alså slippe den der stå opp kl.7 og levere barna i bhg. For da er jeg jo oppe og jeg går jo ikke å legger meg igjen. Har ikke vett til det! Ellers så ønsker jeg meg også noen millioner. Listen er lang med tanke på hva jeg skulle gjort da =)
metaMORfose Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 dra på ferie. Jeg har lyst på ferie. Godt det ikke er så lenge til sommerferien. Da skal vi reise et eller annet sted med hele ungeflokken, det blir koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå