Gå til innhold

signer her hvis du ikke vil vite kjønn etc:)


*toppris*

Anbefalte innlegg

signer her hvis dere ikke vil vite kjønnet eller det fx var umulig å se;)

 

bare for gøy, få en liten oversikt her inne:) artigt:)

 

signer kun en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kunne ikke se det på UL,men vi ville ikke vite det heller,så det var helt ok.Liksom litt lettere å ikke ville vite da heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å ikke vite det denne gangen. Forrige gang tok de feil to ganger likevel så vio fikk oss en liten overraskelse da sønnen vår ble født :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg/vi vil ikke vite det

Er kjempenyskjerrig, men desto mer morsomt.

Sa i alle mnd før ultralyd at jeg ville vite det, men når jeg kom til kk og lå på benken ombestemte jeg meg.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke vite denne gangen. Prøvde meg sist også, men da hadde pappaen et sterkt ønske om å vire det... MEN er veldig nyskjerrig då! Og det er jammen ikke mye nøytrale babyklær der ute, er liksom en liten rosa eller lyseblå detalj på alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker ikke å vite... Men er utrolig nysgjerrig for det :) Gleder meg til den store overraskelsen i september :)

Det som gjør det litt ekstra vanskelig er at jeg har allerede har vært på to ul, og skal på den tredje om to uker. Pga sammentrekninger, så vil de sjekke litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil egentlig veldig gjerne vite, men til tross for tre ultralyd har vi ikke klart å finne ut av det. Får se om det blir en ul til rundt uke 30, ellers får det helt enkelt bli en overraskelse i september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker ikke å vite kjønnet, dermed så blir det ekstra spennende og se hva vi får. Så lenge babyen er frisk og rask så er det det samme hvilket kjønn det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville heller ikke vite kjønnet :) syns det er noe av det som gjør fødselen ekstra spennende! ;) hvertfall siden dette er første barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver under på denne. Vil ikke vite denne gangen. Forrige gang var jeg helt nødt til å vite av nysgjerrighet og det praktiske med innkjøp av klær ol. , men nå har vi jo mange mange bodyer og klær til å starte med. For meg gjør det ingenting om ei jente bruker "gutteklær" helt i starten. Blir veldig spennende å ikke vite, og mange rundt meg er minst like nysgjerrige, og alle vil gjette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ikke vite kjønnet.Vi viste ikke med forrige heller.Da var jeg sikker på at det ble gutt,men jeg tok feil.Denne gangen tror jeg det blir jente.Vi får vente å se...:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei 27 år fra haugalandet her. ønsket å vite kjønn, men ikke mulig å se på u l , litt skuffet akkuratt da, men blir x-tre spennende i september da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

ville vite kjønnet på barnet, men nurket ville ikke at mamma og pappa skulle vite, så lå med beinet i kryss slik at jordmor ikke kunne tyde kjønnet. men så er det så mange som har sine teorier om det er gutt eller jente jeg bærer på. vi har da bestemt oss for å ikke vite for vår egen del(fordi det er spennende og noe å glede seg til) og for å se hvem som har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...