EierIkkeFantasi Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 har et stort problem med hunden vår på 5år.. han er konstant kåt og nå tror jeg det har gått litt langt.. kan dette være grunn til anfall ? dyrlegen mente uten å ha sjekket at det var eplepsi,men anfalla kommer spesielt når han er ophisset.er så fra meg av bekymring.må til dyrlege igjen imorgen men føler det er så lite hjelp og få og di bare vifter vekk det at det kan være ophisselsen hans... har netopp hatt etpar anfall igjen nå og jeg har helt vondt imagen her og klarer ikke se vekk fra han. noen som har greie på dette,eller opplevd lignende ?
IreneogBirk Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Har selv hatt hund med eplepsi, hun ble veldig urolig før anfallene, mens andre ganger kom de bare helt uventet. Det kan veldig god hende at det er epletiske anfall din hund har, men jeg tror jeg ville krevd å få det ordentlig sjekket. Jeg sjønner du er redd for ham. Husker selv det med hunden min. Men heldigvis fins det medisiner hvis det skulle være eplepsi. Men snakk med vetrineren i morgen å krev å få ham skikkelig sjekket;) Lykke til, håper det løser seg:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Ring til dyrelegevakten! Ikke skriv innlegg om ting som kan haste - bruk heller tiden på å google frem nummeret til de som har døgnåpent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå