Gå til innhold

Hvorfor så mange "tulle"-innlegg her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg stadig vekk leser innlegg som virker litt på kanten og hvor mange av de som svarer mener at dette er et falskt innlegg.

Dere som legger inn historier som er bare løgn, er det for å provosere eller har det bare lite å gjøre? Eller har dere en annen grunn?

Sitter dere og ler av de/oss som faktisk tar seg tid til å svare seriøst på innlegget for at vi er så naive og godtroende?

Jaja, ikke sikkert jeg får noe svar på denne, var mest bare et lite hjertesukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er nok en av de som svarr seriøst, men tenker jo ofte at det bare er tull.. menmen.. man vet jo aldri... og ja, blir nok ledd av, hehe, men helt ærlig er det noe som virkelig ikke bryr meg.. for en gang innimellomer nok innlegget seriøst og da vil nok HI sette pris på svar.

(utenom de virkelig tullete innleggene som busken i ræven osv)

De som legger inn slikt gjør det bare for gøy kan jeg tenke meg, noen sikkert for å provosere;p få litt liv i leiren, hehe...

dersom man skal legge inn seriøse innlegg er nok ikke anonymforumet det beste stedet lenger, desverre... siden det er få som da tar det seriøst og man får gjerne mye dritt slengt mot seg siden man kan være anonym... man kan være anonym på flere andre forum, for eksempel inne på forum relatert til temaet....

det er da på kveldstid det er mest tull, så skal man stille noe seriøst etc er det da best evt på dagtid og ta svarene man dafår der og lukke øynene for tullesvar som kommer senere.

Skrevet

Ja... Kan virkelig begynne å lure noen ganger....

Jeg skriver ikke tulle innlegg

Skrevet

ikke je heller. synes bare at idiotiske innlegg fortjener idiotiske svar. også dette innlegget.

Skrevet

Du finner nok mange typer folk på forumet her, fra dem som tar forumet topp seriøst og virkelig har behov for svar eller ønsker en seriøs meningsutveksling til dem som kun bruker forumet til egen underholdning. Så det er nok viktig å "sile" selv etter beste evne. Men havner du i en seriøs tråd, kan det være både givende og lærerikt å være på nett her, synes jeg.

En som gjør sitt beste for å opptre seriøst i på forumet.

Skrevet

Her fikk vi et et eksempel på en bruker som IKKE tar forumet seriøst....

Skrevet

Ja noen innlegg er jo soleklare tulleinnlegg, da er det jo ikke for å provosere, men for å ha det moro :) er ikke disse jeg mener.

Jeg snakker om de innleggene som i første omgang kan virke som alvorlige, seriøse innlegg, men som noen enten avslører som fake eller at de avslører det selv.

Gir egentlig f.. jeg også om en eller annen snåling ler av meg for at jeg går fem på en løgnhistorie, da bidrar jeg vel til at de har noen lykkelige minutter... hehe....

Men er jo andre forum her inne som er litt mer seriøse enn anonymforum da, heldigvis! Har lært en god del her inne faktisk, selv om en del er tatt med en klype salt når det gjelder fks medisinske fakta. Men meninger og måter å gjøre ting på kan innimellom være til hjelp.

HI

Skrevet

Du finner endelig seriøse poster på anonymforumet også, synes jeg. Selv har jeg funnet noen av de mest seriøse og givende her. Kanskje særlig om dagen, men også tråder startet i sene nattetimer kan være eller utvikle seg til å bli ganske seriøse. Om kvelden er det derimot mye tull, synes jeg, men ikke bare tull.

Skrevet

Spiller det noen rolle da? Man kan da fint svare på et innlegg selv om det ikke er seriøst. Det kan jo være interessant å diskutere likevel..

Skrevet

Lille snille meg.

Har forstått det slik at du vil være en irriterende liten mygg som skal komme med skarpe,provoserende svar.Men ser du ikke at det blir for krampeaktig og tåpelig?

Skrevet

Det kan det endelig, 23:12. Men da tiltrekker tråden seg lett de som ikke vil DISKUTERE, men PROVOSERE - og så er du i gang med en tråd full av tulleinnlegg.

Men heldigvis har forumet tråder av ALLE typer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...