Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg klarer ikke å komme lenger ned i vekt.. vekta står stille på 65 etter å ha mistet 30 kg. Jeg vil så gjerne ned 3-5 kg til ( er bare 160 høy) Stått stille nå ca 4mnd Jeg er flink!! Men går bare ikke ned.. skjønner det ikke! Jeg ble veldig syk og klarte ikke å spise på 4 dager og spiste minimalt en god stund så tenkte jeg at "jaja jeg har vel hvertfall mistet noen kg så noe godt kom ut av dette Men da jeg gikk på vekta ca 1,5 uke senere hadde jeg gått OPP 4 kg... hvordan er det mulig?? Jeg mister jo helt motivasjonene.. det gikk jo så bra.. Kan jeg ha problemer med forbrenningen /stoffskifte?? noen tips til å få opp forbrenningen? Er veldig aktiv hele døgnet utenom de 8 timene jeg sover.. Sååå kjipt!!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Nå skal jeg banne i kirka. Sto selv fast på 69 kilo og hadde gjort det i 3 uker. Forandret ikke mat eller trening men tok 3 alli slanketabeletter til hvert måltid sist uke og da datt vekten ned til 66 kilo. Nå er planen å ikke ta noen piller denne uken for å se om jeg kan opprettholdevekten også skal jeg ned 6 kg til.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Takk for svar Finnes det faktisk slanketabletter som funker? Hvor kjøpte du dem?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 På apoteket, det er 60 tab av 60 mg, de som er på resept er 120 mg, så du må i allefall ta dobbel dose for å få særlig effekt. Så langt ikke merket noen bivikninger. Man skal egentlig ha bmi på over 28, men de spør ikke, og de kan uansett ikke nekte det å kjøpe. De koster rundt 500 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå