Gå til innhold

Noen som har litt peiling på forbrenning og slanking??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å komme lenger ned i vekt.. vekta står stille på 65 etter å ha mistet 30 kg. Jeg vil så gjerne ned 3-5 kg til ( er bare 160 høy)

Stått stille nå ca 4mnd

Jeg er flink!! Men går bare ikke ned.. skjønner det ikke!

Jeg ble veldig syk og klarte ikke å spise på 4 dager og spiste minimalt en god stund så tenkte jeg at "jaja jeg har vel hvertfall mistet noen kg så noe godt kom ut av dette ;) Men da jeg gikk på vekta ca 1,5 uke senere hadde jeg gått OPP 4 kg... hvordan er det mulig??

Jeg mister jo helt motivasjonene.. det gikk jo så bra..

Kan jeg ha problemer med forbrenningen /stoffskifte?? noen tips til å få opp forbrenningen? Er veldig aktiv hele døgnet utenom de 8 timene jeg sover..

Sååå kjipt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal jeg banne i kirka.

Sto selv fast på 69 kilo og hadde gjort det i 3 uker. Forandret ikke mat eller trening men tok 3 alli slanketabeletter til hvert måltid sist uke og da datt vekten ned til 66 kilo. Nå er planen å ikke ta noen piller denne uken for å se om jeg kan opprettholdevekten også skal jeg ned 6 kg til.

Skrevet

Takk for svar :)

Finnes det faktisk slanketabletter som funker? :)

Hvor kjøpte du dem?

Skrevet

På apoteket, det er 60 tab av 60 mg, de som er på resept er 120 mg, så du må i allefall ta dobbel dose for å få særlig effekt. Så langt ikke merket noen bivikninger. Man skal egentlig ha bmi på over 28, men de spør ikke, og de kan uansett ikke nekte det å kjøpe. De koster rundt 500 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...