Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei, Håper noen kan hjelpe. Skal ut å reise i sommer med min da 7,5 mnd gamle sønn. Har en mellomlanding på 5 timer og trenger da en helt enkel trille som er liten nok til å få med inn i fly (og helst som har god liggestilling). Har sett på både Titanium Breeze, Koelstra Simba og Maclaren Techno XT. Er det noen som har erfaring med hva man kan ta med inn i flyet (dette er det viktigste kriterie da jeg har en annen mer robust vogn til resten av ferien).
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Titanium Breeze er den eneste du får med deg inn. :-) God tur!
oslo75 Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Vår erfaring fra høst 2008 og nå i vinter er at man ikke får med seg reisetrille inn til gate/mellomlanding lenger - ihvertfall ikke med avreise Gardemoen. Jeg synes det er helt utrolig, og vi som liker og reise burde protestere!
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har hørt at det varierer veldig, nærmest etter hvem du treffer på når du ankommer flyplassen. Har ikke reist med trillle inn på flyet selv, men kjenner en som har hatt med seg en liten chicco paraplytrille 2 ganger og det har de godtatt. Første gangen var babyen bare 4-5 mnd gammel, men hun løste det ved å bare bikke vogna litt bakover mens babyen sov da de mellomlandet, lente den inntil stolen sin mens hun spiste så ungen fikk liggestilling. Hvis det er helt umulig å få med seg en reisetrille ombord så kan du jo investere i en god bæresele isteden. Det hadde jeg da jeg reiste til Thailand med jenta mi da hun var 4 mnd gammel. Fungerte supert og hun sov seg gjennom mellomlanding ol mens jeg hadde begge armene fri!
power puff Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 du får låne trille på de fleste flyplasser, både gardermoen og der du mellomlander. bare og høre i informasjonen. på gardermoen så låner du i sas skranken ved gate 39. god tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå