maulaiz Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Positiv EL test i kveld, så da er det klart for 2 runde. Skal kjøre til Køben i natt, så vi kan få noen fine vårdager i den flotte byen:)
Ugla er mamma! Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Krysser fingrene for deg! Kos dere. Køben er nyyydelig nå
Jotun Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Håper dere hadde/har en fin tur til Danmark ) Masse lykke til!
maulaiz Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2009 Yesda, hadde en kjempefin tur til Køben, og alt gikk etter planen på Nordica, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til IKM 28 mai:) Håper alt er bra med dere, Jotun og Ugla:) Ha en fin 17-mai:)
bumpi de bump Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Spennnede! Da krysser jeg fingrene for deg, jeg også!
maulaiz Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2009 Hmmm.lurer på om ikke TR kommer igjen.Hatt litt rosa utflod i kveld,lurer på hva som har skjedd med syklusene mine. TR er egentlig ikke ventet før slutten av neste uke beregnet utifra mine siste sykluser. Er 10.dpo i dag....
bumpi de bump Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Hei maulaiz, det kan jo være en festeblødning? Har lest her inne om noen som får det. Det er en blødning som kommer når egget fester seg til ... hm... livmorveggen eller noe annet. Husker ikke akkurat hva nå. De som får det, får det ca åtte dager etter ins, så vidt jeg har skjønt. Jeg har også vært nedover nå : ) Det klaffet perfekt med fridagen torsdag. Så nå gjelder det å holde seg busy mens dagene går frem mot IKM.
maulaiz Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2009 Ja, tanken slo meg også i dag tidlig, men på jobben i kveld kom TR for fullt:/ Så det blir nok en tur til Køben igjen i Juli. Juni er fullbooket, så tviler sterkt på at jeg får klemt inn ett forsøk da, uansett hvor mye jeg måtte ønske det...Men sikkert greit å få en mnd. pause:) Så spennende at det har blitt Køben-tur på deg, bumpi de bump:) Ja, det gjelder å holde seg sysselsatt i dagene frem til IKM, de er som regel lange! Skal heie på deg, og håper at spiren sitter:)
bumpi de bump Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Det var skitt! Er så utrolig forb.. når det ikke klaffer. Men hva kan man gjøre, vi er jo temmelig maktesløse oppi det hele, føler jeg. Takk for heia-hilsen, skal returnere den tifold når juli kommer! Så får vi håper vi begge møter august med små hemmeligheter i magene våre : )
habe Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Jeg krysser fingre for deg bumpi de bump- håper virkelig det går bra denne gangen. Jeg kan melde om at jeg passerer 12 uker på fredag, og at jeg hørte hjertelyd hos legen på mandag. Surrealistisk, og utrolig deilig å få bekreftelse på at noe er der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå