ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei dere her inne på 1. trimester. Gratulerer med spiren, heldige dere er!! Er så desperat nå. Hadde IKM den 15. april. ENNÅ ingen tegn til tr. Noen her som testet positivt lenge etter IKM?? Er så lei denne dumme kroppen. Syns tr kunne komme nå hvis det ikke er en liten spire der.. Har ikke testet på to uker nå, for er sååå lei negative tester..
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Hei kjære deg. Dette høres slitsomt ut. Vet du når du hadde el? Pleier du har regelmessige sykluser? Jeg vil anbefale deg å kjøpe deg et termometer som viser to desimaltall og begynne å tempe hver morgen på samme tidspunkt. Da vil du få bekreftelse på eggløsning og utregning av ikm er mye lettere. For ikm avhengiger jo ikke av mensen men av eggløsningen. Nå er du endten gravid, eller du har ikke hatt eggløsning. Forstår godt at det må være frustrerende å ikke vite. Jeg har ikke opplevd det, men jeg vet det er mulig å være gravid uten å få positive tester. Men, det er sjelden dessverre. Masse lykke til. Håper det klaffer for dere også snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå