anjaslilje Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hvor får man kjøpt det og lukter det virkelig godt? ser for meg litt toalettlukt jeg.. sånn "do-frisk" liksom
mamma >to gull Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Nå ser ikke jeg detprogrammet, men jeg har i hvert fall en slik krukke med duft og pinner oppi å badet. det gir en god lukt og står det skal vare i 2-3 mnd. jeg har kjøpt den på Kremmerhuset..:-)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 jeg har også det på badet Den ser ganske så delikat ut å det er ikke noe dolukt på innholdet
Mazza** Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 lukter nydelig de altså....neimen om jeg vet hvor han har kjøpt dem...han kjøpte nemlig de jeg har til meg Tror Millas Boutiqe på House of Oslo , men vet man får kjøpt de på Kremmerhuset også...
annki83 Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 kremmer huset selgere sånne pinner ja. lukter ikke do frisk hehe kan selvsagt få mange forskjellige lukter da. noe kan vel minne om do frisk lukter men er mer delikate for å si det slik. lukter reint å godt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå