Gå til innhold

Dere som har begynt å kjenne liv i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere det hver dag da?

Hvor lenge har dere kjent liv og hvor langt er dere på vei?

Jeg er i uke 18 og har kjent liv en stund, men i dag har det vært veldig stille. Kjenner jeg blir litt stresset av det. Spiser og drikker og dulter og gud vet ikke hva.... Bare et lite tegn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Jeg er også i uke 18 og har akkurat begynt å kjenne masse liv. (Dvs, jeg har kjent det en god stund, men først for 5 dager siden forsto jeg at det faktisk var bebisen)

Siden jeg ble bevisst på dette har jeg kjent det hver dag, men noen dager mindre og andre dager mer. Idag har jeg ikke kjent noe særlig, men jeg er ikke bekymret.

Jeg tror ikke det er farlig at det er stille noen dager. Jeg leste at fra uke 25 (+/-) burde man kjenne daglig liv, så da forventer man kanskje ikke at det er like normalt å kjenne daglig liv så tidlig som uke 18.

Kanskje ligger babyen annerledes noen dager, og er mindre livlig enn andre dager. Tror ikke du skal være bekymret :)

Skrevet

Jeg er 4. gangs fødende..

Jeg kjente liv første gang i uke 13..

Fra ca uke 18 kjente jeg det nesten hver dag, noe mer og andre dager ingenting..

Fra uke 20 har jeg kjent liv daglig,

er nå uke 25 og det er kickboxing flere gang daglig...

Skrevet

Er i uke 26. Jeg kjente liv i uke 23 første gang. Men kjenner fortsatt ikke hver dag =) Ingenting å engste deg for. Sikkert bare en rolig og dannet baby i magen da ;)

Skrevet

Jeg begynte å kjenne liv i uke 17 eller 18, husker ikke eksakt. Det var en dag rundt uke 18-19 jeg ikke kjente noe, og den dagen var jeg stressa selv om jeg visste at det var normalt å ikke kjenne noe hver dag før i uke 22(er ikke helt sikker på om det er uke 22 eller senere). Jeg tror nok du plutselig kjenner et lite dult igjen og da kommer du til stråle som en sol den dagen! Og frem til det skjer skal du bare slappe av, for det er vanlig å ikke kjenne noe hver dag i uke 18.

Skrevet

Kjente litt liv rundt 13 uker.SDå plutsleig i uke 17.Så har jeg kjent daglig liv fra uke 22.Og nå er jeg i uke 29 og bevegelsene har avtatt.Begynner nok å bli trangt for snuppa.

Men husk du skal ikke kjenne daglig liv før etter uke 25.De har ennå god plass:)Og kan ligge alle mulige veier:)

Skrevet

Jeg begynte å kjenne liv i uke 18, så kjente jeg nesten ikke noe i nesten to uker, for i uke 21 å kjenne skikkelige spark:)

Skrevet

Jeg begynte å kjenne små boblinger og "strykinger" i sein uke 15. Nå er jeg i uke 18 og kjenner klare og sterke dult. Av og til sterke "spark", når jeg har drukket cola :)

I dag våknet jeg av at baby sparket meg :) Hihi

Skrevet

Jeg kjente liv for første gang i uke 17 (er 21+2 nå), og har faktisk kjent noe hver dag siden. Men enkelte dager er det bare litt, noen dager nesten ingenting, og andre dager masse. Tror ikke man trenger å bekymre seg for å ikke kjenne noe hver dag enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...