Gå til innhold

Min tur å skrive syte innlegg.. på mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm jeg håper noen gidder å lese, men jeg føler jeg kunne likså godt vært alenemor, for jeg gjør jo alt alikevell selv.. står opp med barner, steller, mater, følger opp med leger osv. legger, våker på natten, handler, vasker, bateler regninger, lager mat gjør alt. det eneste han gjør er å sove og gå på jobb.. og klager alltid på at han er sliten....

nei nå går jeg og bretter tøyet og legger meg . jeg vasker tøyet han og... et enesten han gjør selv er smøre seg mat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en 14 dagersperiode uten mann og barn, så får du se hvordan det går hjemme, når du kommer tilbake.

Skrevet

Sånn var min x også. Bare at han klarte ikke smøre maten selv, eller komme seg på jobb selv. Han var ikke noe snill psykisk heller da..

Har det så mye bedre alene! Vært alene 1,5 år nå, å humøret har blitt kjempebra, å jeg er ikke så sliten lengere.

Du må få han til å forstå at dette orker du ikke mer! Forstår han det ikke, så får du gå. Så kommer han tilbake som en ny mann når han skjønner hva han har mistet. Om det er håp for han..

Skrevet

Hva med å skaffe seg litt selvrespekt og ryggrad kvinnfolk? Hvorfor setter du ingen krav? Du sitter jo bare der og godtar!

Skrevet

kjære "lille snillle meg"

Ja kankje jeg nettop skal gjøre det . hehe takk :)

Skrevet

Ta en prat med han. Menn har en tendens til å bli sånn fordi mange damer syr den ene puta etter den andre oppunder arma hans... Min mann kom fra et sånt putehjem... Nå etter 8 års ekteskap vasker han klær, rydder kjøkkenet, støvsuger, handler og en masse annet. Slutt å gjør så mye, la han ta del i husarbeidet så han ser hva som må gjøres. Bit tenna sammen og la huset se jævlig ut en stund. Til slutt ser han det og lurer på hvorfor du ikke har gjort noe med det. Da har du han... Lykke til:-)

Skrevet

Tusen tussen takk damer dette trengte jeg virkelig å lese! takk dere har virkelig virkelig åpnnet øynene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...