Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Eg oppdaga ved ein tilfeldighet at han har blitt medlem av ei side.... "adult frendfinder".... Eg skulle ha datamaskina etter han, og han hadde glemt å legge ned mailen sin og då såg eg at det var fleire mail fra denne sida.... Der har han vert medlem siden 17.04.09.... Og han var interessert i kvinner og par....
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 tja. Kanskje han er lei av at du snoker på pcn? og har det litt moro.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Ikke i mine øyne iallefall.. men hvert forhold har sine grenser.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Hva er utroskap for deg da? Hva aksepterer du? Ble du glad da du fant dette, likeglad, redd eller rasende? Fortell det til han! Vi kan dessverre ikke hjelpe deg. Når skal folk lære å si hva de føler istedenfor å gå å bære på ting til det ødelegger forholdet? Si hva du så og hva du følte til HAN!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Han skreiv at han var forveten og ville prøve ut noe han lenge hadde fantasert om vist noen ville hjelpe han... Eg klare berre ikkje sei te han ka eg har sett... skulle ønske eg aldri hadde sett det...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Kanskje noe er galt i forholdet deres når han ikke kan fortelle deg sine fantasier/ønsker? Å være seksuelt utforskende er ikke utroskap, men greit at begge partene står likt. Han burde diskutert sine fantasier med deg først. Men det er kanskje en grunn til at han ikke gjør det?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Hadde eg berre vist sikkert.. eller ikkje vist i det heile tatt.......... Det har gått veldig opp og ned mellom oss i det siste, og det kan gå opp til 2 veke mellom kvar gang vi har sex... Og då må eg nesten be om det, eg er 6 mnd på vei, og egentlig ganske tent ofte... Har aldri hatt problem i senga før.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå