Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 7,2 kg og 69 cm.. føle han e liten i forhold til mange andre.. han ete godt fast føde, men e ikkje noke gla i melk lengre.. slite litt med rutine på matinga.. koorleis e d med dokke ?? kan noken fortelle litt om str på ungen,matrutine, kor mykje osv ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var 6,6 kg og 68 cm ved 6 mnd kontrollen=)

Skrevet

lille banan var 7,1 kg og 67 cm på 6 mnds-kontrollen.

Skrevet

han er 6,5 mnd nå, og får fire faste måltider og pupp en halv time-time før. han spiser i tillegg pupp 1-2 ganger i løpet av natta. han spiser godt, men er ingen tjukkas, han er aktiv hele tiden. til og med i søvne til tider :P

Skrevet

Min gutt er 73cm og 7,4kg. Han ligger litt under vektkurven i forhold til lengden, lang slamp han der altså. Håper vekten tar seg opp litt nå som han spiser mer vanlig mat. Nå spiser han min. 1 fullt grøtmåltid + fruktmos og som regel 1-2 halve porsjoner. Han får også litt velling. Ellers så får han pupp. Han er også veldig aktiv, åler seg og ruller, blid og fornøyd;)

Skrevet

har ei lita bolle jeg ser jeg hihi.

hun var 67cm og 8,4 kg på 6 mnders kontrollen.

hun var 4090g da hun kom da.

flaske i 6-7 tida.

grøt/ brødskive rundt 8.30-9

middag ca kl 13.

flaske ca 15.30

grøt til kvelds ca 17.30

og flaske like før hun legger seg ca kl 18.30

vann til maten da.

Skrevet

Oi, vi har ei stoor jente ser jeg! (",)

Frøkna her ble 6mnd for noen dager siden, ikke veid/målt henne siden 5mnd kontrollen for 2-3 uker siden, men da var hun 68 cm og 8,3 kg..

Hun spiser foreløpig en halv smaksporsjon med grøt på formiddagen, kun med masse fruktmos oppi....kommer til å ta laaang tid før vi er oppe i noen full porsjon iallefall ;o) Resten av døgnet er det bare pupp som gjelder!

Skrevet

Var på 6mnds-kontroll i dag: "Frøken Lille" er 69,6 lang, og 8,2 kg. Hun er rund og god, men helt innenfor normalen - også fordi hun er såpass lang. Men store og fine bollekinn det har hun- og det blir lagt merke til!! he-he...( Litt lei av kommentarer som " hun får nok mat ser jeg!")

Vel, hun spiser: grøt til frokost(1 porsjon), halvt middagsglass, og 1 porsjon grøt til kvelds. Ellers morsmelk. Prøver på vann også, men det faller dårlig i smak.

Skrevet

Hehe...må bare smile litt når jeg leser størrelsen på babyene deres =) De er like forskjellige som sokkene til samboeren min :P Datteren min er 4mnd og 7,1kg og 65,5cm :) hun får bare pupp =)

Skrevet

Gutten min e 71 cm og 9,1 kg :-) Har gådd ned ca 1 kg etter at han bynnte krype å e turbo hele dagen :-P

Skrevet

mini her er 71 lang og 10,8 kg. god og rund;);)

Skrevet

Gutten min var 8,5 kg og 69,5 cm på 6 mnd kontrollen, har blitt go og rund han nå=) Men han ligger fint på kurven sin, litt over gjennomsnittet men innefor normalen. Det er store forskjeller på ungene når de er små, noen er store andre er små. Han har hele tiden ligget litt under søstern sin i forhold til hva hun veide på samme alder, men nå har han tatt igjen. Var bare 1/2 cm og 80 gram forskjell ved 6 mnd=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...