Gå til innhold

er dere forsiktige med sukker?


line_mor

Anbefalte innlegg

jeg føler jordmor maser veldig på det med å spise sundt og ikke spise sukker, jeg spiser variert lite sukker og føler at vi spiser sånn som de fleste andre, men hun tror nok at jeg propper sukker, fikk ei jente for 2 år siden som veide 5 kilo ,men jeg la ikke på meg mer enn 16 kilo så synes det var ok, tok sukkerbelastning og den var perfekt, føler veldog på om det når jeg tar meg ett klass brus, liker ikke kaffe ama,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var heldig første trimester fordi jeg ikke hadde lyst på søtt, nå er tilbake til "normalen" og spiser derfor mer søtt og sukker. Så langt er jeg bare opptatt av at kroppen får i seg noe, istedet for at jeg ikke får i meg noe som helst, slik som det var for en stund siden. Så jeg tenker ikke så veldig nøye over det, ennå... ;)

Jeg er kanskje er en smule mer påpasselig med å unnga sukkerfri brus og godteri (pga av mye tilsatte e-stoffer)

Men selvsagt er det mest optimale å spise variert og sunt, men hvor lett er det å alltid klare det da, når kroppen bare er sugen på spesielle ting og kanskje energinivået er helt på bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...