=Mina min og mej= Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 ...og som kan fortelle litt ? Sitter å ser på sydentur, og lurer litt her og der... funnet noe, men vet ikke helt hvor en kan søke etter "beskrivelser" osv. Derfor prøver jeg her inne, damer! Takk for svar hvis noen føler seg truffet
=Mina min og mej= Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2009 fant fort ut at dette var en flyplass jejeje
Vrimle Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Ja, jeg var der sommeren 2008. Var i Marmaris. Det var ikke spesiellt fint der, men greie strender. Men veldig masete folk på gata. Noe feil med flyet (reiste med Detur), så måtte være der i 2 dager mer enn planen. Fikk ingen erstatning for dette. På hotellet var vaskedama inne å forsynte seg med godteri når jeg var ute på kveldene, og glemte å låse døra etter seg. Fant ikke ut dette før en av de siste kveldene der. Var livredd for å gå inn når døra var åpen. Skjønner at jeg kanskje skuffer deg nå, men denne turen frister ikke til gjentakelse. Har vært i Spanina, Egypt, Malaysia, Estland, og alle andre steder har vært bedre.. ville funnet noe annet om jeg var deg. Er mye å velge i:)
Sylteflesk Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Er det ikke bare flyplassen som heter Dalaman? Da er det vel en tur med kun fly du ser på? Jeg landet der da vi var i Antalya, fin by det.
Vrimle Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Hotellet jeg lå på heter forresten Ceylan. Tok veldig lang tid å dra med buss fra flyplassen til hotellet også. Tror bussen kjørte 20 km/t.;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå