Gå til innhold

Noen her som har vært i Dalaman, Tyrkia her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og som kan fortelle litt ?

Sitter å ser på sydentur, og lurer litt her og der...

funnet noe, men vet ikke helt hvor en kan søke etter "beskrivelser" osv. Derfor prøver jeg her inne, damer! :)

Takk for svar hvis noen føler seg truffet :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant fort ut at dette var en flyplass :P jejeje :)

Skrevet

Ja, jeg var der sommeren 2008. Var i Marmaris.

Det var ikke spesiellt fint der, men greie strender. Men veldig masete folk på gata.

Noe feil med flyet (reiste med Detur), så måtte være der i 2 dager mer enn planen. Fikk ingen erstatning for dette.

På hotellet var vaskedama inne å forsynte seg med godteri når jeg var ute på kveldene, og glemte å låse døra etter seg. Fant ikke ut dette før en av de siste kveldene der. Var livredd for å gå inn når døra var åpen.

Skjønner at jeg kanskje skuffer deg nå, men denne turen frister ikke til gjentakelse.

Har vært i Spanina, Egypt, Malaysia, Estland, og alle andre steder har vært bedre.. ville funnet noe annet om jeg var deg. Er mye å velge i:)

Skrevet

Er det ikke bare flyplassen som heter Dalaman? Da er det vel en tur med kun fly du ser på? Jeg landet der da vi var i Antalya, fin by det.

Skrevet

Hotellet jeg lå på heter forresten Ceylan. Tok veldig lang tid å dra med buss fra flyplassen til hotellet også. Tror bussen kjørte 20 km/t.;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...