Gå til innhold

Går dere ofte på kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært med barna.

Har tenkt å prøve å ta med storesøster hvis det kommer en passende film. Hun er blitt 4 år og interesserer seg mer og mer for tv og film.

Jeg synes det er litt kos og gå en sjelden gang, men sambo liker det ikke. Så det er et par år siden sist jeg var på kino nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,vi er ikke det nei..var en gang i høst... :)

ellers så håper jeg det kan komme en barnefilm på kino i sommer slik at vi kan ta med størstegutten på kino.

Jeg tok han med for å se Elias når den kom for noen år siden og han prater fortsatt om det..

Skrevet

Nei kino er vi på en sjelden gang, vi har kun sett på 2 filmer på kino og det er over hekken og wall-e

Skrevet

Nei, jeg og samboern har vært på kino sammen 2 ganger i løpet av 6 år. Han har vært noen flere ganger, men jeg er ikke noen film menneske.

Eldstemann har vel vært på kino 6-7 ganger i løpet av sitt 8,5 år lange liv.

Skrevet

Ikke ofte nei. Det er altfor dyrt til at jeg gidder det. Liker og gå litt med eldste mann. Han liker veldig godt nye filmer (og gamle), og sitter klistret og bare ser. Verre med mellomste. Hun har sovnet begge de to gangene hun har vært med. Jeg gidder ikke å skaffe barnevakt og betale de i dyre dommer, for så og betale meg inn på kino..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...